@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Skrivet av expelliarmus: Alex96 påminde mig nyss om att jag snart är Master of Mugglis! OH MY GOD - hade inte en tanke på det. Åh, ångest, förtjänar inte en så awesome titel! :c Jojo 22 maj, 2012 18:59 |
|
Borttagen
|
SHUT UP GUYS ALVA GÖR EN COVER NI SKA SE DEN WOOHOWOOHOOWOOPWOOP OVEREXCITED
det är inte likt mig att behöva ta till hårdhandskarna. Jaa, hårdhandskarna ja 22 maj, 2012 18:59 |
|
LoonyMe
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av expelliarmus: Alex96 påminde mig nyss om att jag snart är Master of Mugglis! OH MY GOD - hade inte en tanke på det. Åh, ångest, förtjänar inte en så awesome titel! :c Jojo This.
22 maj, 2012 18:59 |
|
AlvaRawenclaw
Elev |
Jag sydde med symaskin och mitt finger kom under så nålen kom egenom... det hände idag /:
speech! 22 maj, 2012 19:00 |
|
Borttagen
|
Det är så VARMT! I'm dying!
22 maj, 2012 19:00 |
|
Draken Norbert
Elev |
22 maj, 2012 19:01 |
|
Dini99
Elev |
Hjälp mig! Finns det någon hemsida som du kan titta på Glee säsong 2, gratis? ♥
"What do you mean? Do you wish me a good morning, or mean that it is a good morning whether I want it or not; or that you feel good on this morning; or that it is a morning to be good on?" 22 maj, 2012 19:04
Detta inlägg ändrades senast 2012-05-22 kl. 19:04
|
|
Borttagen
|
Herregud. Jag snackar med en killkompis från min klass om kärlek?! :o
Han är typ helt förstörd för att hans flickvän har gjort slut med honom.. Och jag - som aldrig haft en pojkvän - sitter där och inte vet vad jag ska skriva D: 22 maj, 2012 19:04 |
|
expelliarmus
Elev |
Skrivet av LoonyMe: Skrivet av Borttagen: Skrivet av expelliarmus: Alex96 påminde mig nyss om att jag snart är Master of Mugglis! OH MY GOD - hade inte en tanke på det. Åh, ångest, förtjänar inte en så awesome titel! :c Jojo This. oh, you guys :$ Förresten alla kära mugglisar, vill ni ha något speciellt inlägg när jag har nått 10 000 inlägg? Bring it on, give me something, a challenge maybe?! ;D
22 maj, 2012 19:04 |
|
Solkatten
Elev |
Skrivet av Borttagen: Haha omg. ♥ Jag går igenom mina gamla skolböcker och då hittade jag en dagbok(alla i klassen hade en egen som man skulle skriva i ibland) och jag hade skrivit såhär: (Jag var nio år när jag skrev detta och jag skriver av precis som det står, så det är därför det kommer vara stavfel, särskrivningar och konstiga meningar). ''När jag är 25 år ska jag köpa en bil som är ljus-grön och min bil ska sväva i luften. Jag ska ha jätte mycket pengar så att jag kan åka på semester och vara med slekten när jag vill. Jag ska jobba på ett stäle som man tar hand om gamla eller jobba på globen så att jag får mycket pengar. Jag ska bo på landet eller nära slektingar och om jag bor på landet så ska jag ha två små hund-valpar en katt-unge tre hestar två kaniner fem lam och jag ska ha en sjö som jag kan simma i. Jag ska träfa nya kompisar och gamla kompisar. På min fritid ska jag ta det lugnt eller åka till nåt land och ha semester. När jag jobbar så ska jag jobba på dagen eller på morgonen. Jag ska få två barn och ha jätte roligt med dom och vi skulle fråga vår slekt om dom ville åka på semester med oss och dom svarade ja så skulle vi åka till thailand och då skulle vi solla på stranden och bada i polen eller i havet. Vi skulle bo på ett jätte lyksigt hotel som har fem vattenrutsbanor och tre stora polar och två bubel-polar och vi ska ha stora rum och det ska finnas jätte god mat som alla jilar och frukt ska det också finas på hotelet och hotelet ska vara nära stan. Vi skulle åka båten många gånger och slekten skulle få åka med oss. På båten skulle vi vara ute på båten och vi skulle ha bra rum. Vi skulle spela spel på båten och vi skulle vara på dans sidan och ha jätte roligt och barna skulle få vara på lek sidan och på morgonen skulle vi gå till ett stäle som man äter och vi skulle gå dit på dagen med och på kvälen. Och barna skulle heta Linda och Sofre fast det spelar ingen rol om det är en tjej eller kille fast om det var en kille så vet jag inte vad han skulle hetta så det får jag bestema sen. barna skulle få gå i skolan förstors och jag ska lära dom mycket också och jag skulle så klart spara den här boken och jag skulle visa den hära boken för mina barn och jag tror att dom skulle tycka om den här boken. Linda och Sofie skulle leka med kompisar ofta och ha roligt.'' "På båten skulle vi vara ute på båten", hahah! Åh, vi hade också sådana dagböcker i skolan. ♥ *nostalgi* "If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 22 maj, 2012 19:04 |
Du får inte svara på den här tråden.







Mugglarportalen