@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Skrivet av cirklar: Nu kommer jag ihåg varför jag inte gillar sommaren. Det är för varmt! I feel your pain! Jag avskyr sommar, för att det är alldeles för varmt :c Under tjugo grader ska det vara. 22 maj, 2012 17:15 |
|
cirklar
Elev |
Skrivet av Borttagen: Äntligen någon som håller med mig! Alla verkar älska när det är varmt, men jag håller mig till att tycka att femton grader är den bästa temperaturen.Skrivet av cirklar: Nu kommer jag ihåg varför jag inte gillar sommaren. Det är för varmt! I feel your pain! Jag avskyr sommar, för att det är alldeles för varmt :c Under tjugo grader ska det vara.
22 maj, 2012 17:18 |
|
Solkatten
Elev |
"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 22 maj, 2012 17:19 |
|
Borttagen
|
Skrivet av cirklar: Äntligen någon som håller med mig! Alla verkar älska när det är varmt, men jag håller mig till att tycka att femton grader är den bästa temperaturen. Precis! Man kan ju dö i värmen och man mår så där dåligt också :c 22 maj, 2012 17:19 |
|
Solkatten
Elev |
Varför går det inte att skriva ut?
"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 22 maj, 2012 17:24 |
|
DeathDownAlex
Elev |
Skrivet av cirklar: Skrivet av Borttagen: Äntligen någon som håller med mig! Alla verkar älska när det är varmt, men jag håller mig till att tycka att femton grader är den bästa temperaturen. Skrivet av cirklar: Nu kommer jag ihåg varför jag inte gillar sommaren. Det är för varmt! I feel your pain! Jag avskyr sommar, för att det är alldeles för varmt :c Under tjugo grader ska det vara. Det är verkligen helt olidligt på sommaren. Solkräm och en massa kläder på! Nej men det känns ju som att ha feber hela tiden! Det är ännu värre nu när jag har feber också... Det är som att brinna på bål. -.- 22 maj, 2012 17:27 |
|
Solkatten
Elev |
Gillar inte heller när det blir för varmt ... runt 15 är bra, men sen när det blir runt 20 ... , nej, då är det för det mesta för mycket. Man blir bara svettig, lat och får huvudvärk. Inte så kul. Dock gillar jag ju när det börjar bli lite varmt och att man kan BADA.
"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 22 maj, 2012 17:29 |
|
Borttagen
|
Ger upp med läxan nu.. dx
22 maj, 2012 17:36 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Ger upp med läxan nu.. dx Det där påminde mig om att jag måste plugga till min redovisning som jag ska ha imorgon </3 22 maj, 2012 17:36 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Ger upp med läxan nu.. dx Det där påminde mig om att jag måste plugga till min redovisning som jag ska ha imorgon </3 Och det där påminde mig om att jag ska ha en redovisning på tors som jag måste plugga till D: 22 maj, 2012 17:37 |
Du får inte svara på den här tråden.



Mugglarportalen