@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Solkatten
Elev |
Skrivet av Borttagen: bara 2 veckor kavr till sommarlov, ungefär. om man ränar skoldagar. När har du skolavslutning? "If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 22 maj, 2012 16:51 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Solkatten: Skrivet av Borttagen: bara 2 veckor kavr till sommarlov, ungefär. om man ränar skoldagar. När har du skolavslutning? ähum.... typ den 13 juni. 22 maj, 2012 16:52 |
|
Borttagen
|
Åh så skönt det ska bli med sommarlov! Så himla efterlängtat sådant också.
22 maj, 2012 16:55 |
|
Solkatten
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Solkatten: Skrivet av Borttagen: bara 2 veckor kavr till sommarlov, ungefär. om man ränar skoldagar. När har du skolavslutning? ähum.... typ den 13 juni. Hihi, jag har det dagen före. "If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 22 maj, 2012 16:56 |
|
Borttagen
|
22 maj, 2012 16:57 |
|
Solkatten
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Solkatten: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Solkatten: Skrivet av Borttagen: bara 2 veckor kavr till sommarlov, ungefär. om man ränar skoldagar. När har du skolavslutning? ähum.... typ den 13 juni. Hihi, jag har det dagen före. skit också! Älskar att jag går ut nian. "If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 22 maj, 2012 16:58 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Solkatten: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Solkatten: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Solkatten: Skrivet av Borttagen: bara 2 veckor kavr till sommarlov, ungefär. om man ränar skoldagar. När har du skolavslutning? ähum.... typ den 13 juni. Hihi, jag har det dagen före. skit också! Älskar att jag går ut nian. coolt. men nu vet jag att inte du och arvid går i sama skola eftersom att han börjar fyran. neeeeej, samma skola som mig! 22 maj, 2012 16:59 |
|
Solkatten
Elev |
Sitter ute på altanen med datorn i knät. ♥
"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 22 maj, 2012 17:04 |
|
Lordlollo
Elev |
nån som vill uggla? ♥
♆ 22 maj, 2012 17:09 |
|
cirklar
Elev |
22 maj, 2012 17:14 |
Du får inte svara på den här tråden.



Mugglarportalen