@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Skrivet av Solkatten: Skrivet av Borttagen: ^Vilken tid och kanal är det? x3 *inte särskilt mkt koll här* Kl.21.00 på kanal 1. Tackar, tackar! haha, ja, men jag är för lat för det xD 22 maj, 2012 16:27 |
|
Ronald Weasley
Elev |
Jag ska se ________________________________________ Nu ska jag äta 22 maj, 2012 16:27 |
|
AlvaRawenclaw
Elev |
ska ni se esc idag?♥
speech! 22 maj, 2012 16:28 |
|
Solkatten
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Solkatten: Skrivet av Borttagen: ^Vilken tid och kanal är det? x3 *inte särskilt mkt koll här* Kl.21.00 på kanal 1. Tackar, tackar! haha, ja, men jag är för lat för det xD Det håller på i två timmar. Awesome, får stanna uppe en timme extra ikväll då, haha! :3 "If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 22 maj, 2012 16:29 |
|
Ronald Weasley
Elev |
22 maj, 2012 16:29 |
|
Borttagen
|
Kom just på en väldigt bra bort förklaring till ogjord läxa; den blåste ut genom fönstret. (y)
22 maj, 2012 16:30 |
|
GinnyOlivia
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av GinnyOlivia: Skrivet av Borttagen: I know, right? ♥ Loki är min megacrush. och Tom Hiddleston. aah OH MAI! Jag avgudar båda två *-* Spoiler: Tryck här för att visa! haha, avGUDar. xP I'm so funny. Spoiler: Tryck här för att visa! ![]()
22 maj, 2012 16:33 |
|
EmahS
Elev |
Okej. Skämskudden.
Jag använde precis kalkylatorn på dator för att ta 5 multiplicerat med 5 >.< och när svaret kom upp insåg jag att det var superlätt haha. Är lite slut i huvudet känner jag
22 maj, 2012 16:36 |
|
Borttagen
|
har sminkat mig med mascara (för typ förstra gången seriöst). jag ser inte riktigt klok ut!
22 maj, 2012 16:37 |
|
Borttagen
|
JAG HAR BYTT PROFILBILD
*le nobody cares* 22 maj, 2012 16:40 |
Du får inte svara på den här tråden.








Mugglarportalen