@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Solkatten
Elev |
Tagga Eurovision ikväll!
"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 22 maj, 2012 16:10 |
|
Borttagen
|
NU HAR JAG GÅTT OM 4IOO !
22 maj, 2012 16:13 |
|
si_tonks
Elev |
22 maj, 2012 16:13 |
|
expelliarmus
Elev |
22 maj, 2012 16:13 |
|
Borttagen
|
Blivit beroende av LITESOUND.. D:
Btw, TAGGA ESC IKVÄLL! 22 maj, 2012 16:13 |
|
Moy.GinnyWeasley
Elev |
22 maj, 2012 16:16 |
|
Borttagen
|
Jag ska se! Heja Ivi Adamou, Soluna Samay och Jedward Längtar dock mer till torsdag då nästa semifinal är, Vitryssland är med i den 22 maj, 2012 16:18 |
|
Borttagen
|
^Vilken tid och kanal är det? x3 *inte särskilt mkt koll här*
22 maj, 2012 16:25 |
|
Solkatten
Elev |
Skrivet av Borttagen: ^Vilken tid och kanal är det? x3 *inte särskilt mkt koll här* Kl.21.00 på kanal 1. "If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 22 maj, 2012 16:26 |
|
Luna 1
Elev |
Skrivet av Solkatten: Skrivet av Luna 1: Det är för varmt ute. Solen skiner starkt och det finns ingen skugga någonstans. Att ha på sig långbyxor eller ens tunna strumpbyxor är ett säkert sätt att svettas ihjäl. Man måste alltså gå runt i shorts och linne. Usch. Stackars mig som inte har några kortbyxor typ ._. Får gå i jeans och t-shirt. Uh, tänker inte gå ut. Jag har tre par kortbyxor och typ fem linnen. Ska leva på det hela sommaren. Eller, ja. Jag kommer gömma mig i mitt rum och låtsas att det är vinter.
Tumblr.
22 maj, 2012 16:26 |
Du får inte svara på den här tråden.







Mugglarportalen