Glee
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Jag tittade på Glee ett tag men det blev tråkigare och tråkigare efter säsong 1!
17 jul, 2013 11:38 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Jag tittade på Glee ett tag men det blev tråkigare och tråkigare efter säsong 1! Nää! =( Det blir ju bara bättre! 17 jul, 2013 11:49 |
|
hyperion
Elev |
Heroin och alkohol.
Jag är ju inte förvånad, det är jag ju inte. Men han mådde ju bättre, det skulle ju ordna sig nu. ![]()
17 jul, 2013 15:46 |
|
Borttagen
|
Finns det möjlighet att se säsong fyra någonstans, helst med svensk text DOCK INGET KRAV!!!
Någon som vet? 17 jul, 2013 19:22 |
|
Savi
Elev |
Skrivet av Borttagen: Finns det möjlighet att se säsong fyra någonstans, helst med svensk text DOCK INGET KRAV!!! Någon som vet? 1channel.net finns länkar till alla episoder
17 jul, 2013 19:31 |
|
hyperion
Elev |
Skrivet av Savi: Skrivet av Borttagen: Finns det möjlighet att se säsong fyra någonstans, helst med svensk text DOCK INGET KRAV!!! Någon som vet? 1channel.net finns länkar till alla episoder 1channel heter dock primewire.ag nu! ![]()
17 jul, 2013 19:56 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Jag tittade på Glee ett tag men det blev tråkigare och tråkigare efter säsong 1! Nää! =( Det blir ju bara bättre! Hehe jag tyckte inte det ^.^ 17 jul, 2013 22:26 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Jag tittade på Glee ett tag men det blev tråkigare och tråkigare efter säsong 1! Nää! =( Det blir ju bara bättre! Hehe jag tyckte inte det ^.^ =( Ja, man tycker ju olika ibland ... 17 jul, 2013 22:30 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Jag tittade på Glee ett tag men det blev tråkigare och tråkigare efter säsong 1! Nää! =( Det blir ju bara bättre! Hehe jag tyckte inte det ^.^ =( Ja, man tycker ju olika ibland ... mm ♥ 17 jul, 2013 22:31 |
|
Borttagen
|
18 jul, 2013 18:41 |
Du får inte svara på den här tråden.





Mugglarportalen