Dumbledores Armé Sthlm
Forum > Off Topic > Klubbar > Dumbledores Armé Sthlm
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Skrivet av Winny Geasley: jooooooooooooooooooooooooooooo om man googlarSkrivet av Borttagen: Fast ney xd Skrivet av Winny Geasley: Ett vandrarhem då -.- Skrivet av Borttagen: WTF Jamtli inget hotell XD? Skrivet av Borttagen: I jamtli(ett hotell) Skrivet av Borttagen: var i Östersund? Östersund kl 14.00 5 okt, 2013 18:18 |
|
Zendaya
Elev |
Känner som cool som träffat HPT.
5 okt, 2013 20:49 |
|
Winny Geasley
Elev |
Skrivet av Borttagen: Google är knäpp O.oSkrivet av Winny Geasley: jooooooooooooooooooooooooooooo om man googlar Skrivet av Borttagen: Fast ney xd Skrivet av Winny Geasley: Ett vandrarhem då -.- Skrivet av Borttagen: WTF Jamtli inget hotell XD? Skrivet av Borttagen: I jamtli(ett hotell) Skrivet av Borttagen: var i Östersund? Östersund kl 14.00 6 okt, 2013 09:58 |
|
Miss_Green
Elev |
21 okt, 2013 16:06 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Miss_Green: JA!! Ingen kommer på träffarna längre :'(alltså herregud vad jag har missat mkt haha, jag har inte vart inne på typ flera månader x) 21 okt, 2013 16:08 |
|
Miss_Green
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Miss_Green: JA!! Ingen kommer på träffarna längre :'( alltså herregud vad jag har missat mkt haha, jag har inte vart inne på typ flera månader x) ;; ![]()
21 okt, 2013 16:08 |
|
Zendaya
Elev |
Skrivet av Borttagen: Jo, dock inte på förra eftersom hpt ville träffas typ en vecka efter en större träff. Skrivet av Miss_Green: JA!! Ingen kommer på träffarna längre :'( alltså herregud vad jag har missat mkt haha, jag har inte vart inne på typ flera månader x) 21 okt, 2013 16:11 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Miss_Green: Wä. Marjo & Jag & HPT & Tashi var ensamma Skrivet av Borttagen: Skrivet av Miss_Green: JA!! Ingen kommer på träffarna längre :'( alltså herregud vad jag har missat mkt haha, jag har inte vart inne på typ flera månader x) Och vi (Marjo, jag, tashi) kommer alltid, så vi räknas inte.... 21 okt, 2013 16:12 |
|
Miss_Green
Elev |
Skrivet av Borttagen: bara en fråga; vem är HPT? x)Skrivet av Miss_Green: Wä. Marjo & Jag & HPT & Tashi var ensamma Skrivet av Borttagen: Skrivet av Miss_Green: JA!! Ingen kommer på träffarna längre :'( alltså herregud vad jag har missat mkt haha, jag har inte vart inne på typ flera månader x) Och vi (Marjo, jag, tashi) kommer alltid, så vi räknas inte.... ;; ![]()
21 okt, 2013 16:13 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Miss_Green: Harry potter tjejen. Fast hon tg bort sin användare xDSkrivet av Borttagen: bara en fråga; vem är HPT? x) Skrivet av Miss_Green: Wä. Marjo & Jag & HPT & Tashi var ensamma Skrivet av Borttagen: Skrivet av Miss_Green: JA!! Ingen kommer på träffarna längre :'( alltså herregud vad jag har missat mkt haha, jag har inte vart inne på typ flera månader x) Och vi (Marjo, jag, tashi) kommer alltid, så vi räknas inte.... Hon heter typ emhio nu... 21 okt, 2013 16:14 |
Du får inte svara på den här tråden.



Mugglarportalen