UNPOPULAR OPINIONS
Forum > Off Topic > UNPOPULAR OPINIONS
| Användare | Inlägg |
|---|---|
scarhead
Lärare |
Skrivet av wisteria: är traumatiserad efter att alla barn på fritids efter skolan hade typ centimeterslager med smör på sina mackor euw smör är så äckligtSkrivet av Embroyo: Skrivet av wisteria: jag hatar smör, it's gross af jAAAAA visst är det? fick kväljningar en gång när jag åt en macka med mycket smör (visste inte hur mycket det var i när jag bet i den) har inte ätit smör frivilligt sedan jag var nyfödd... kräkes när jag råkade få smör på en av mina mackor och åt den, var så gross asså ew. värre finns inte 3 jul, 2016 13:45 |
|
Borttagen
|
jag tycker om asmr
4 jul, 2016 01:51 |
|
Beben
Elev |
Alltså jag ÄLSKAR Camila Cabellos (en i fifth harmony) röst! Liksom asjdldbalbs
Förstår hur folk inte kan tycka om den för i vissa fall kanske den är too much MEN JAG ÄLSKAR DEN SÅ MYCKET OMFG 10 jul, 2016 18:41 |
|
wisteria
Elev |
avskyr trenden om att mycket highlighter är snyggt. it's not. visar mer inperfections än det är snyggt, ser bara ut som en badat ansiktet i matolja om en har för mycket. gross
14 jul, 2016 23:16 |
|
Holytail
Elev |
14 jul, 2016 23:24 |
|
Borttagen
|
Skrivet av wisteria: avskyr trenden om att mycket highlighter är snyggt. it's not. visar mer inperfections än det är snyggt, ser bara ut som en badat ansiktet i matolja om en har för mycket. gross Har aldrig fattat det där med två kilo highlighter i någon tokig färg. Gillar däremot något mer diskret som liksom ger ett healthy glow och gör ansiktet mindre platt. 14 jul, 2016 23:25 |
|
Trezzan
Elev |
14 jul, 2016 23:59 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Holytail: Jag gillar att hoppa från högs höjder.... x) :3 Det är inte en opopulär åsikt, det är bara galenskap! x) Jag älskar att STÅ på höga höjder, om jag har ngt ordentligt att hålla fast vid! 17 jul, 2016 22:42 |
|
Holytail
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Holytail: Jag gillar att hoppa från högs höjder.... x) :3 Det är inte en opopulär åsikt, det är bara galenskap! x) Jag älskar att STÅ på höga höjder, om jag har ngt ordentligt att hålla fast vid! OMG VI MÅSTE HOPPA SIMHOPP NÄR DU KOMMER TILL MIG I AUGUSTI (eller nåt xP )
17 jul, 2016 23:29 |
|
fakeliampayne
Elev |
17 jul, 2016 23:38 |
Du får inte svara på den här tråden.







Mugglarportalen