@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Guys.. Jag har inte gjort ett skit av engelskan jag måste göra.. FAN!
22 maj, 2012 07:23 |
|
smartbabe
Elev |
Börjar känna mig lite stressad eftersom jag har en inlämning jag inte är klar med, i SO, och vi har SO idag (inlämningsdag!) så vi ska börja med ett nytt område... Ojoj...
![]()
22 maj, 2012 07:24 |
|
Borttagen
|
Haha varje morgon så skriver vi om våra prov och läxor i den här tråden. XD
22 maj, 2012 07:27 |
|
Borttagen
|
22 maj, 2012 07:41 |
|
smartbabe
Elev |
22 maj, 2012 07:45 |
|
Prue
Elev |
Måste vända dygnet ooops har möte kl 10 på torsdag och det är ca då jag brukar somna heheehwehrjegkh inte ok inte ok!!!
22 maj, 2012 08:48 |
|
Aleander
Elev |
Är osminkad och bär kortbyxor idag. Jag kommer vara suicidal innan jag är framme på skolan :|
Tardisinreichenbach & Schues-shoes 22 maj, 2012 09:47 |
|
Ida S
Lärare |
Skrivet av Aleander: Är osminkad och bär kortbyxor idag. Jag kommer vara suicidal innan jag är framme på skolan :| JAG är suicidal. Jag har varit vaken sen klockan fem D:< och jag hatar Säffles rondeller, just saying. HEH. "we live together, and harry does all the cooking." 22 maj, 2012 09:49 |
|
LoonyMe
Elev |
22 maj, 2012 09:50 |
|
Disenchanted
Elev |
22 maj, 2012 09:55 |
Du får inte svara på den här tråden.







Mugglarportalen