@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
accioron
Elev |
21 maj, 2012 22:43 |
|
Sovsvampen
Elev |
Skrivet av Solkatten: Skrivet av Sovsvampen: Fan vad chill ändå! Tycker synd om min låtsaspappa när han lagar mat här hemma, aw :< lillasyrran - Mjölkprotein Vicki (när hon är här) - Gluten Jag - Kryddor Mamma - Kryddor, kräsen och andra saker hon inte kan äta på grund av sin mage, såsom lax, ägg .. Sedan är alla typ JÄTTE kräsna och klagar alltid över något (det ända jag klagar över nu är grillat kött) Stackarn </3 OMG. Ofta du inte gillar grillat kött?!?! Han grillar VARJE JÄVLA DAG typ, tröttnar sjukt lätt på grillat kött, så kan väl inte säg att jag gillar det egentligen :$
21 maj, 2012 22:46 |
|
Borttagen
|
Alltså omg. VAD HÅLLER JAG PÅ MED?
Jag har spanskaprov på onsdag och jag har inte pluggat ett skit. Herregud. 21 maj, 2012 22:48 |
|
Solkatten
Elev |
Skrivet av Borttagen: Alltså omg. VAD HÅLLER JAG PÅ MED? Jag har spanskaprov på onsdag och jag har inte pluggat ett skit. Herregud. Jag har tre prov denna veckan (onsdag, torsdag och fredag) och jag kan inte ett skit, eheh. "If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 21 maj, 2012 22:49 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Solkatten: Skrivet av Borttagen: Alltså omg. VAD HÅLLER JAG PÅ MED? Jag har spanskaprov på onsdag och jag har inte pluggat ett skit. Herregud. Jag har tre prov denna veckan (onsdag, torsdag och fredag) och jag kan inte ett skit, eheh. Oj, haha. Vi får inte ha tre prov samma vecka typ, tror jag inte. Har dock ett svenskaprov på torsdag också, men det kan jag hyffsat bra tror jag, är bara orolig över spanskaprovet för jag vill inte sänka mitt betyg. Det här provet är ganska ''stort'' också, och kan därför avgöra en del av betygssättningen. Jag har B i spanska just nu, siktar på A, fast det kommer jag nog inte lyckas med om jag fortsätter göra som jag har gjort nu, lämnar pluggandet till dagen före. Haha. 21 maj, 2012 22:54 |
|
Borttagen
|
jag VILL ha cashewnötter och jordgubbar
21 maj, 2012 23:43 |
|
joel9324
Elev |
22 maj, 2012 06:47 |
|
Miskel
Elev |
22 maj, 2012 07:04 |
|
AlvaRawenclaw
Elev |
HAHA. Jag har missat 60 sidor xD
speech! 22 maj, 2012 07:05 |
|
Borttagen
|
Äter frukoost :3
22 maj, 2012 07:21 |
Du får inte svara på den här tråden.







Mugglarportalen