@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Celebikai
Elev |
21 maj, 2012 22:01 |
|
MonsterCookie
Elev |
Jag har varit så sjukt jävla jätteduktig idag!
Reasons: 1. Jag vaknade bra tid (10) och var utvilad och inte ett dugg seg. 2. Jag var trevlig och hjälpsam mot mamma och social mot brorsan. 3. Jag dammsög mitt rum = glad jag och glad mamma. 4. Jag dushade, vilket var bra för det har jag inte gjort på ett tag. 5. Jag var allmänt glad och trevlig mot människor. 6. Jag skickade iväg lite små komplimang meddelanden på tumblr och följde tillbaka flera stycken, och dessutom hamlade jag på post limit = okej eftersom jag har vart så oaktiv de senaste dagarna. 7. Har planerat läxläsningen och om jag bara sköter det nu så kmr detta lösa sig finfint. 8. JAG ÅT NYTTIGT OCKSÅ! ME GUSTA JAG OCH MIG SJÄLV JUST NU. wolfstar deserved better. 21 maj, 2012 22:03 |
|
Sovsvampen
Elev |
21 maj, 2012 22:12 |
|
Borttagen
|
jag fick inspiration igen, yay! så har jag och några planerat lördagen.
jag sov tre timmar dessutom (en timme mer än vad jag gjorde inatt) såhär på kvällen och nu är jag lite hyper och ritar o.o 21 maj, 2012 22:19 |
|
Solkatten
Elev |
Åh, har lite panik inför imorgon.
"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 21 maj, 2012 22:27 |
|
Sovsvampen
Elev |
Vad är folk allergiska mot här? Lite nyfiken :3
Jag är allergisk mot starka röda kryddor, såsom t.ex chili och tacokrydda. Även något som vi inte har listat ut vad det är än..
21 maj, 2012 22:32 |
|
Solkatten
Elev |
^ Inget.
"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 21 maj, 2012 22:33 |
|
accioron
Elev |
21 maj, 2012 22:34 |
|
Sovsvampen
Elev |
Fan vad chill ändå! Tycker synd om min låtsaspappa när han lagar mat här hemma, aw :< lillasyrran - Mjölkprotein Vicki (när hon är här) - Gluten Jag - Kryddor Mamma - Kryddor, kräsen och andra saker hon inte kan äta på grund av sin mage, såsom lax, ägg .. Sedan är alla typ JÄTTE kräsna och klagar alltid över något (det ända jag klagar över nu är grillat kött) Stackarn </3
21 maj, 2012 22:36 |
|
Solkatten
Elev |
Skrivet av Sovsvampen: Fan vad chill ändå! Tycker synd om min låtsaspappa när han lagar mat här hemma, aw :< lillasyrran - Mjölkprotein Vicki (när hon är här) - Gluten Jag - Kryddor Mamma - Kryddor, kräsen och andra saker hon inte kan äta på grund av sin mage, såsom lax, ägg .. Sedan är alla typ JÄTTE kräsna och klagar alltid över något (det ända jag klagar över nu är grillat kött) Stackarn </3 OMG. Ofta du inte gillar grillat kött?!?! "If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 21 maj, 2012 22:40 |
Du får inte svara på den här tråden.








Mugglarportalen