Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

@ Intresseklubben antecknar

Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar

1 2 3 ... 4870 4871 4872 ... 30035 30036 30037
Användare Inlägg
Borttagen

Avatar


21 maj, 2012 21:35

Borttagen

Avatar


Jag försöker förklara för alla att det är jättespännande för att en av karaktärerna i serien jag tittar på just nu konfronterar sin storebror som dödade deras föräldrar, men folk verkar inte så entusiastiska över det...

21 maj, 2012 21:37

felix felicis
Elev

Avatar


Mentalhälsa har allting med Vädret att göra.

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2F29.media.tumblr.com%2Ftumblr_lw7e9wcBe21r3wk77o1_250.gif https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2F27.media.tumblr.com%2Ftumblr_lw7e9wcBe21r3wk77o2_250.gif https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2Fi42.tinypic.com%2F2h8a4iu.jpg

21 maj, 2012 21:45

Borttagen

Avatar


WHY WASN'T I BORN IN SERBIA? UGH. THIS SUCKS.

.. Okej. Jag vet ingenting om landet men jag älskar språket och några serbiska kändisar iallafall. ♥

Edit: Liksom. Seriöst. Hur kan man inte gilla serbiska? o-o

21 maj, 2012 21:51

reckless
Elev

Avatar


Hur handtvättar man kläder?
Räcker det med att ta vanlig tvål och plaska runt lite i handfatet eller måste man ha såntdär flytande tvättmedel?

CharmBlood26477 @ Pottermore

21 maj, 2012 21:52

Solkatten
Elev

Avatar

+1


Orkar verkligen inte med orientering ._.

"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed."

21 maj, 2012 21:53

Miskel
Elev

Avatar


Skrivet av Disenchanted:
Skrivet av Miskel:
Skrivet av Disenchanted:
Skrivet av Miskel:
Skrivet av Disenchanted:
Jag hatar pollen....

Är du allergisk?.... eheheheh, dålig fråga C:

Ja :<

Aw Men säsongen är ju iallafall snart slut så då blir det bättre

I wish! :<
Beror ju lite på vad man har för slags pollen! För mig så har det värsta inte ens börjat ännu och det brukar hålla i sig till september!

Jaha, ojdå Måste vara hemskt jobbigt (

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2F31.media.tumblr.com%2Ff6b62723a064362c0a5f0536337b818b%2Ftumblr_mvg9akK5201s1vh3yo1_500.gif

21 maj, 2012 21:53

Solkatten
Elev

Avatar


Är glad över att jag inte är allergisk över någonting!

"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed."

21 maj, 2012 21:55

Borttagen

Avatar


21 maj, 2012 21:56

Borttagen

Avatar


Det känns som om Mondo Guerra har en crush på mig på twitter..

Nej gud.. vad tänker jag med, han är ju typ.. 20 år äldre än mig?!

Skrev bara att han var cool och fin i går på twitter och han retweetade mig, han retweetade mig i går också när jag hade retweetat honom.

MONDO GUERRA, WHY ARE YOU SO BEAUTIFUL? ♥

21 maj, 2012 21:58

1 2 3 ... 4870 4871 4872 ... 30035 30036 30037

Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar

Du får inte svara på den här tråden.