Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

Tjejsnack(så håll tassarna borta killar!)

Forum > Off Topic > Tjejsnack(så håll tassarna borta killar!)

1 2 3 ... 486 487 488 ... 700 701 702
Användare Inlägg
Borttagen

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Majoriteten av mens är inte ens blod det är äggstockar ;p


Fast nej. Äggstockarna sitter där de sitter. =) Det är rester av livmoderslemhinnan och blod.

23 mar, 2012 17:19

sötalillaarasara
Elev

Avatar


Tagit gardasil nu, nån mer som gjort det?

Well some say I'm lazy And others say that's just me Some say I'm crazy I guess I'll always be

23 mar, 2012 17:28

Twix
Elev

Avatar


Skrivet av sötalillaarasara:
Tagit gardasil nu, nån mer som gjort det?

Ska ta första sprutan på måndag med skolan...

23 mar, 2012 17:43

Borttagen

Avatar


themarauder
Jo, om regionen nu har dåligt med pengar kan de ju kanske sluta brevbomba mig x)

23 mar, 2012 18:30

Borttagen

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Borttagen:
Majoriteten av mens är inte ens blod det är äggstockar ;p


Fast nej. Äggstockarna sitter där de sitter. =) Det är rester av livmoderslemhinnan och blod.
Jaha då har jag blivit felinformerad. Tack

23 mar, 2012 20:58

childhoodlight
Elev

Avatar


Jag äcklas något otroligt av det typiska "tjejdramat".

Det här om att man sårar varandra medvetet, sprider runt olika rykten och är genuint taskig. Det är bara fel. Jag förstår inte hur någon frisk människa ärligt talat kan ha mage att ens förstöra något så otroligt för en person för att denne inte kommer överens med den andre. Det är inte okej på något plan alls och jag tycker det är fruktansvärt hur tjejer behandlar varandra.

Nu handlar det inte om alla tjejer - det finns så många godhjärtade och fina tjejer, samtidigt som det finns sådana som bara överlever genom att stampa på det andra har byggt upp. Så därför vill jag inte att någon ska känna att jag pekar ut denne specifikt; jag syftar lite mer generellt.

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2F25.media.tumblr.com%2F1bf78e6b3d2d7300daeeb5216ee65cb0%2Ftumblr_mg61lr0KgA1rcru73o1_500.gif

23 mar, 2012 21:07

onlyoliviaa
Elev

Avatar


Skrivet av sötalillaarasara:
Tagit gardasil nu, nån mer som gjort det?


Jag tog den för 23 dagar sen ♥ Andra på hela sjukhuset ;/ Jag tyckte inte det gjorde ont men det kittlade i armen och fingrarna efteråt.

^ Exakt, jag har vissa "kompisar" som är sådär och jag blit så jäkla trött på deras förbannade spel. och träffas och snackar skit om och , och träffas och snackar skit om , och träffas och .... Usch, och alla dessa "vita lögner"

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2F24.media.tumblr.com%2F33e64c97ff7e46416d6ac36dc26b0f45%2Ftumblr_mgol3nKZoC1r064hio1_400.gif

23 mar, 2012 21:22

Whya
Elev

Avatar


Skrivet av childhoodlight:
Jag äcklas något otroligt av det typiska "tjejdramat".

Det här om att man sårar varandra medvetet, sprider runt olika rykten och är genuint taskig. Det är bara fel. Jag förstår inte hur någon frisk människa ärligt talat kan ha mage att ens förstöra något så otroligt för en person för att denne inte kommer överens med den andre. Det är inte okej på något plan alls och jag tycker det är fruktansvärt hur tjejer behandlar varandra.

Nu handlar det inte om alla tjejer - det finns så många godhjärtade och fina tjejer, samtidigt som det finns sådana som bara överlever genom att stampa på det andra har byggt upp. Så därför vill jag inte att någon ska känna att jag pekar ut denne specifikt; jag syftar lite mer generellt.


Ja... Det är så på ganska många ställen. Antar att det känner sig osäkra eller nåt, men vem kan veta vad som kan pågå i deras hjärnor?
En kompis till mig blev utsatt för ryktena om att hon hade ätstörningar och gick hos psykolog, bara för att tjejen som spred ut ryktena inte blev bjuden att följa med till ett shopping center..

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2Fdata.whicdn.com%2Fimages%2F8288435%2Ftumblr_liql1vIymw1qe9auz_large.jpg https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2Fdata.whicdn.com%2Fimages%2F18313243%2Ftumblr_lv6vc0vgVW1qjknyao1_500_large.gif

23 mar, 2012 21:31

Borttagen

Avatar


Asså, uh!
Jag har en enorm fobi för sprutor, jag är livrädd för dom, sist när jag skulle ta stelkrampssprutan för några år sen så sparkade jag en sköterska och dom fick ge mig lugnande.
Samma sak för ca ett år sen då dom fick hjälpas åt att hålla fast mig för att kunna ta ett blodprov på mig.
Och så, så jag har inte tagit den där sprutan som man måste ta, och jag kommer inte att ta den. Men samtidigt så är jag rädd för vad som skulle hända om jag inte tog den.

23 mar, 2012 21:34

themarauder
Lärare

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Asså, uh!
Jag har en enorm fobi för sprutor, jag är livrädd för dom, sist när jag skulle ta stelkrampssprutan för några år sen så sparkade jag en sköterska och dom fick ge mig lugnande.
Samma sak för ca ett år sen då dom fick hjälpas åt att hålla fast mig för att kunna ta ett blodprov på mig.
Och så, så jag har inte tagit den där sprutan som man måste ta, och jag kommer inte att ta den. Men samtidigt så är jag rädd för vad som skulle hända om jag inte tog den.

Jag har lyckats komma förbi den värsta rädslan nu! Men sist svimmade jag dock xD De fick vara 4 sjukhuspeople och de hämtade massa juice till mig x)

=) - just like themarauder

24 mar, 2012 23:55

1 2 3 ... 486 487 488 ... 700 701 702

Forum > Off Topic > Tjejsnack(så håll tassarna borta killar!)

Du får inte svara på den här tråden.