@ Köp & Sälj - tråden för marknadsaffärer!
Forum > Mugglarportalen > Köp & Sälj - tråden för marknadsaffärer!
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Ingis
Elev |
Skrivet av Borttagen: Nej men vad trevligt! Vad vill du ha för... 5st?Skrivet av Ingis: Skrivet av Borttagen: Åhå, har du möjligtvis nån Lavender, Clíodhna eller Fleur du kan sälja? Söker Kingsley, Agrippa, J.K Rowling och drakblod för 1-50g! Säljer alla kort jag har fler än 3 av (förutom i vissa undantag Clíhodna har jag gott om ![]() ![]()
31 mar, 2012 17:45 |
|
-Patronus-
Elev |
Skrivet av Sirius_Musta: Säg någon summa, men 4 g styck? Är det för lite? Lite mer för Silver-Sirius..7g för honom? 4G/ styck för Ernie och Blaise blir bra. Kan jag få 8G/ styck för Sirius?
31 mar, 2012 17:45 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Ingis: Skrivet av Borttagen: Nej men vad trevligt! Vad vill du ha för... 5st? Skrivet av Ingis: Skrivet av Borttagen: Åhå, har du möjligtvis nån Lavender, Clíodhna eller Fleur du kan sälja? Söker Kingsley, Agrippa, J.K Rowling och drakblod för 1-50g! Säljer alla kort jag har fler än 3 av (förutom i vissa undantag Clíhodna har jag gott om 12g? 31 mar, 2012 17:47 |
|
Sirius_Musta
Elev |
31 mar, 2012 17:53 |
|
Twix
Elev |
Då lägger jag upp. 31 mar, 2012 17:54 |
|
Sirius_Musta
Elev |
Skrivet av Twix: Då lägger jag upp. Så
31 mar, 2012 17:55 |
|
Twix
Elev |
Skrivet av Sirius_Musta: Skrivet av Twix: Då lägger jag upp. Så Tack själv ^^ 31 mar, 2012 17:56 |
|
Sirius_Musta
Elev |
31 mar, 2012 17:57 |
|
-Patronus-
Elev |
31 mar, 2012 17:57 |
|
Twix
Elev |
Det går jättebra ^^ Ska jag lägga upp? -Patronus-: Vad betalar du för en vattenpöl, och hur många söker du? 31 mar, 2012 18:00 |
Forum > Mugglarportalen > Köp & Sälj - tråden för marknadsaffärer!
Du får inte svara på den här tråden.






Mugglarportalen