One Direction
Forum > Off Topic > One Direction
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
scarhead
Lärare |
Skrivet av Borttagen: JAPP. Vissa fans flashade sig, alltså drog upp tröjan och hela alltet. Och jag förstår mig verkligen inte på mig på de fansen ._.*ryser till när jag går in i den här tråden* HEJ GALNINGAR! Jag har en fråga till ert folk. Så jag såg på någon av eras tumblr att ett håll bandet var i Svea Rike -> I MIN STAD för ett tag sen. Och sen stod det att någon klädde av sig framför dom. (MANNERS!) -Är det sant? för i så fall är det här det ultimata beviset på att ni har gått waaaaay för långt och att ni är galna o.o 19 maj, 2012 18:42 |
|
Borttagen
|
Skrivet av scarhead: Skrivet av Borttagen: JAPP. Vissa fans flashade sig, alltså drog upp tröjan och hela alltet. Och jag förstår mig verkligen inte på mig på de fansen ._. *ryser till när jag går in i den här tråden* HEJ GALNINGAR! Jag har en fråga till ert folk. Så jag såg på någon av eras tumblr att ett håll bandet var i Svea Rike -> I MIN STAD för ett tag sen. Och sen stod det att någon klädde av sig framför dom. (MANNERS!) -Är det sant? för i så fall är det här det ultimata beviset på att ni har gått waaaaay för långt och att ni är galna o.o Vad hände med folket? o.o ... VAD ÄCKLIGA SNUBBARNA VAR O.O Deras fans är ju typ.. 12? Och snubbarna är ju typ 16 och en 25 åring o.o 19 maj, 2012 18:44 |
|
scarhead
Lärare |
Jag var inte där och har inte hört så mycket så vet inte riktigt vad som hände!
och vi har massa åldrar i den här fandomen haha. men från 10 uppåt kanske. och de är från 18 till 20. så nära nog, Matilda. 19 maj, 2012 18:47 |
|
Optic
Elev |
avifors, yes that's true. Men va "VAD ÄCKLIGA SNUBBARNA VAR" hänger inte med nu, vad menar du? :o
19 maj, 2012 18:52 |
|
Borttagen
|
19 maj, 2012 18:56 |
|
Miss D Malfoy
Elev |
Skrivet av scarhead: tycker dom här fina pöjkarna förtjänar en fin tråd. har fangirlat dom HELA dagen och fnissade åt alla diary-avsnitten från the x-factor igår och jag är kär i niall. och louis. fast min vän har honom men vi fangirlar honom tillsammans. dåså, vad tycker ni om dessa pojkar då, mugglisar? vilka låtar/vilken låt är er favorit? Louis är min! Livrädd för att leva. Dödsrädd för att dö. 19 maj, 2012 18:59 |
|
Maharajah
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Optic: avifors, yes that's true. Men va "VAD ÄCKLIGA SNUBBARNA VAR" hänger inte med nu, vad menar du? :o DOM STÖTTADE NUDETY O.O OCH SÅ KOLLAR DOM PÅ TJEJERNA OCKSÅ Hahahaha de är vanliga teenage boys ju, vad hade du förväntat dig? 19 maj, 2012 19:01 |
|
Celebikai
Elev |
19 maj, 2012 19:21 |
|
scarhead
Lärare |
Skrivet av Maharajah: Han är twenteen!Skrivet av Borttagen: Skrivet av Optic: avifors, yes that's true. Men va "VAD ÄCKLIGA SNUBBARNA VAR" hänger inte med nu, vad menar du? :o DOM STÖTTADE NUDETY O.O OCH SÅ KOLLAR DOM PÅ TJEJERNA OCKSÅ Hahahaha de är vanliga teenage boys ju, vad hade du förväntat dig? Han är den mänskliga Peter Pan. 19 maj, 2012 19:22 |
|
Borttagen
|
19 maj, 2012 19:24 |
Du får inte svara på den här tråden.



Mugglarportalen