@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
21 maj, 2012 20:37
Detta inlägg ändrades senast 2012-05-21 kl. 20:37
|
|
Solkatten
Elev |
Vad är grejen med 69? o.O
"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 21 maj, 2012 20:37 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Solkatten: Vad är grejen med 69? o.O det är nog bäst att inte veta o.o 21 maj, 2012 20:38 |
|
Borttagen
|
expelliarmus
jaa, den katogeriseras ju oftas som grönsak (typ alltid exakt hela tiden '-' 21 maj, 2012 20:38 |
|
Borttagen
|
Äter. Gott. Hungrig. Nom
21 maj, 2012 20:38 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Solkatten: Vad är grejen med 69? o.O det är nog bäst att inte veta o.o dirty shit... 21 maj, 2012 20:39 |
|
scarhead
Lärare |
Skrivet av Borttagen: det är bäst att du inte vet, det blir lättare att leva i samhället då.Skrivet av Solkatten: Vad är grejen med 69? o.O det är nog bäst att inte veta o.o 21 maj, 2012 20:39 |
|
si_tonks
Elev |
21 maj, 2012 20:39 |
|
Solkatten
Elev |
De till och med drog den grejen i ett TV program. Vad är detta för sak? Tell me now, people!
"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 21 maj, 2012 20:39 |
|
scarhead
Lärare |
Skrivet av Borttagen: ÅH HÄRLIGT ATT JAG FÅR LIKES FÖR MIN DIRTY HUMORSkrivet av scarhead: REALLY HONEST NOW men när jag skulle skriva Alex96 skrev jag Alex69. yes I am fucking dirty minded hahahahahhahahaha made me crack xD LIKE PÅ DEN IMORGON SWEETY!♥ ME GUSTA men jag blandade ihop det lite och det blev lite fel. heh. 21 maj, 2012 20:40 |
Du får inte svara på den här tråden.



Mugglarportalen