@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Jag ska dip dyea mitt hår om några veckor. : ) Vilken färg? Jag vill göra det! Rosa! Haha, men gör det då, om det är ok för dina föräldrar... o.o Det är det det inte är!!! Buhu!! Coolt, med rosa alltså! 21 maj, 2012 20:19 |
|
Borttagen
|
21 maj, 2012 20:19 |
|
Twix
Elev |
Jag äter svartvinbärsmoussetårta :'D
21 maj, 2012 20:20 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Jag ska dip dyea mitt hår om några veckor. : ) Vilken färg? Jag vill göra det! Rosa! Haha, men gör det då, om det är ok för dina föräldrar... o.o Det är det det inte är!!! Buhu!! Coolt, med rosa alltså! jag fick för mina, haha. men... hoppas dina ångrar sig snart!! Hihi, jag vet! 21 maj, 2012 20:20 |
|
Borttagen
|
3 platser kvar till hunger games spelen ----> PEPPAD
21 maj, 2012 20:21 |
|
Solkatten
Elev |
Tomat är fan ingen frukt. O.O
"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 21 maj, 2012 20:22 |
|
expelliarmus
Elev |
21 maj, 2012 20:23 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: TOMAT ÄR EN FRUKT OCH SLÄKT TILL POTATISEN. Fast det där med släkt till potatisen lärde vi oss i tvåan Whaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa? jag veeet! I was like; NO. WAY. O____O ... ![]() tänk alla dessa år när man ätit en tomat i tron på att det var en grönsak ![]() 21 maj, 2012 20:23 |
|
Borttagen
|
21 maj, 2012 20:24 |
|
Ronald Weasley
Elev |
Jag fattar inte hur vissa kan bli Master of Death så snabbt... Jag har varit med i nästan ett år nu och är inte det än o.O Fast - under sommaren och hösten var jag ganska inaktiv :3
21 maj, 2012 20:25 |
Du får inte svara på den här tråden.






Mugglarportalen