@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Ronald Weasley
Elev |
Skrivet av Solkatten: Skrivet av Ronald Weasley: Skrivet av Solkatten: Skrivet av Ronald Weasley: Japp. Det ska jag också se! Även om mitt favorit-bidrag (Sverige!) inge är med ;D Fast Irland är med! Förlåt, men jag gillar inte Irland. Det känns som en lam repris från förra året, då jag tycker att det var mer "klatch" i låten Ahahah xD Men det är min åsikt.;D 21 maj, 2012 20:11 |
|
Borttagen
|
21 maj, 2012 20:13 |
|
Solkatten
Elev |
Jag kommer att ha KJELL på språket på torsdag! X"D Omg. Han är dålig som lärare enligt mig och irriterande, eheh. Men åh, jag orkar verkligen inte!
"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 21 maj, 2012 20:13 |
|
Borttagen
|
Jag ska dip dyea mitt hår om några veckor. : )
21 maj, 2012 20:15 |
|
Ronald Weasley
Elev |
![]() Åh, jag minns när jag grät när jag för första gången såg Lilo och Stitch 2, då Spoiler: Tryck här för att visa! *Nostalgi* 21 maj, 2012 20:15 |
|
Solkatten
Elev |
Skrivet av Ronald Weasley: ![]() Åh, jag minns när jag grät när jag för första gången såg Lilo och Stitch 2, då Spoiler: Tryck här för att visa! *Nostalgi* Åh, ja! ;_; "If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 21 maj, 2012 20:16 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Jag ska dip dyea mitt hår om några veckor. : ) Vilken färg? Jag vill göra det! 21 maj, 2012 20:16 |
|
LoonyMe
Elev |
21 maj, 2012 20:17 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Jag ska dip dyea mitt hår om några veckor. : ) Vilken färg? Jag vill göra det! Rosa! Haha, men gör det då, om det är ok för dina föräldrar... o.o 21 maj, 2012 20:17 |
|
Miskel
Elev |
21 maj, 2012 20:18 |
Du får inte svara på den här tråden.






Mugglarportalen