Tjejsnack(så håll tassarna borta killar!)
Forum > Off Topic > Tjejsnack(så håll tassarna borta killar!)
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Lordlollo
Elev |
oj, jag hoppas verkligen att du inte är seriös nu..... c;
♆ 22 mar, 2012 07:10 |
|
Celebikai
Elev |
Skrivet av Borttagen: En tjej på tumblr gjorde kakor och MENS var en speciell ingrediens. http://cuntbarf.tumblr.com/post/5028563905/my-45oz-jar-of-menstrual-blood-is-almost-full http://cuntbarf.tumblr.com/post/14483892353/i-made-menstrual-blood-cookies-i-am-not-entirely what the actual fuck ![]()
22 mar, 2012 16:13 |
|
Borttagen
|
Jag tror inte att dom smakar illa bara för att det fanns mens i kakorna. Enligt Jamie Vulva (kvinnan som gjorde kakorna) så var receptet floury = mjölig. Hon använde mycket mjöl och då skulle inte mensen riktigt ha en smak i kakorna ;p ja något sånt men jag tycker inte att det är vidrigt :>
22 mar, 2012 17:38 |
|
adliitam
Elev |
Jag hade inte brytt mig om kakorna hade varit dom godaste jag någonsin har smakat, hade det varit mens i dom hade jag inte gått nära dom för jag tycker att det ÄR vidrigt att baka kakor med mens...
![]() ![]()
22 mar, 2012 17:50 |
|
xXHalfbloodPrincessXx
Elev |
22 mar, 2012 18:19 |
|
Borttagen
|
Varför är killar så omöjliga?
Har en killkompis, han lovade mig en sak igår, som han sen inte höll, efter som att det inte var så seriöst så sa jag "Jag är besviken på dig." o sånt, han blev sur av någon anledning. Nyss när jag smsade och försökte prata med honom så fick jag endast "?" och "okej" till svar på vad jag än skrev. Seriöst..? Vad har jag gjort? ._. 22 mar, 2012 18:42 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Jag tror inte att dom smakar illa bara för att det fanns mens i kakorna. Enligt Jamie Vulva (kvinnan som gjorde kakorna) så var receptet floury = mjölig. Hon använde mycket mjöl och då skulle inte mensen riktigt ha en smak i kakorna ;p ja något sånt men jag tycker inte att det är vidrigt :> men om det inte smakar mens eller blod... varför ha det som en ingrediens då ? :o men alltså, jag tycker inte blod är sådär superäckligt lr något, men liksom, allt det mensblod innehåller känns ju inte så trevligt ändå 22 mar, 2012 19:20 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Majoriteten av mens är inte ens blod det är äggstockar ;p Men hon sa själv att hon provade fram och receptet blev inte så lyckad. Jag vet inte så mycket mer haha ;sSkrivet av Borttagen: Jag tror inte att dom smakar illa bara för att det fanns mens i kakorna. Enligt Jamie Vulva (kvinnan som gjorde kakorna) så var receptet floury = mjölig. Hon använde mycket mjöl och då skulle inte mensen riktigt ha en smak i kakorna ;p ja något sånt men jag tycker inte att det är vidrigt :> men om det inte smakar mens eller blod... varför ha det som en ingrediens då ? :o men alltså, jag tycker inte blod är sådär superäckligt lr något, men liksom, allt det mensblod innehåller känns ju inte så trevligt ändå 22 mar, 2012 19:29 |
|
themarauder
Lärare |
Skrivet av Borttagen: Jag vågar inte titta. Oekj men seriöst. Region Skåne bobmaderar mig med massa brev om att jag borde gå och vaccinera mig emot livmoderhalscancer på vårdcentralen för att det är gratis. Det är bara det att jag har redan gjort det, fast jag tror att det var på en privat klinik, för vi brukar vaccinera oss där då det oftast är mycket minde köer och lättare att få tider. Men typ, borde inte det stå i min journal att jag är vaccinerad eller något? Eller borde jag kanske ringa vårdcentralen och säga att jag är vaccinerad, eller skickar de ut tonvis med post till alla - även de som redan tagit de där sprutorna? Kanske är det en "automatisk utskickning"? Bara för att ALLA ska ta reda på det? Men klart, annars kan man ju ringa och be de att sluta =) =) - just like themarauder 23 mar, 2012 09:11 |
|
xXHalfbloodPrincessXx
Elev |
Skrivet av Borttagen: Varför är killar så omöjliga? Har en killkompis, han lovade mig en sak igår, som han sen inte höll, efter som att det inte var så seriöst så sa jag "Jag är besviken på dig." o sånt, han blev sur av någon anledning. Nyss när jag smsade och försökte prata med honom så fick jag endast "?" och "okej" till svar på vad jag än skrev. Seriöst..? Vad har jag gjort? ._. Killar e hopplösa du ska inte ta åt dig för att han e en idiot Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Majoriteten av mens är inte ens blod det är äggstockar ;p Men hon sa själv att hon provade fram och receptet blev inte så lyckad. Jag vet inte så mycket mer haha ;s Skrivet av Borttagen: Jag tror inte att dom smakar illa bara för att det fanns mens i kakorna. Enligt Jamie Vulva (kvinnan som gjorde kakorna) så var receptet floury = mjölig. Hon använde mycket mjöl och då skulle inte mensen riktigt ha en smak i kakorna ;p ja något sånt men jag tycker inte att det är vidrigt :> men om det inte smakar mens eller blod... varför ha det som en ingrediens då ? :o men alltså, jag tycker inte blod är sådär superäckligt lr något, men liksom, allt det mensblod innehåller känns ju inte så trevligt ändå Äggstockar? *Mår lite illa* ![]()
23 mar, 2012 11:11 |
Du får inte svara på den här tråden.








Mugglarportalen