@ Köp & Sälj - tråden för marknadsaffärer!
Forum > Mugglarportalen > Köp & Sälj - tråden för marknadsaffärer!
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
-Patronus-
Elev |
31 mar, 2012 17:35 |
|
Sirius_Musta
Elev |
31 mar, 2012 17:35 |
|
-Patronus-
Elev |
31 mar, 2012 17:37 |
|
Sirius_Musta
Elev |
Säg någon summa, men 4 g styck? Är det för lite? Lite mer för Silver-Sirius..7g för honom?
31 mar, 2012 17:38 |
|
EmahS
Elev |
31 mar, 2012 17:41 |
|
Twix
Elev |
Skrivet av Sirius_Musta: Skrivet av Twix: Skrivet av Sirius_Musta: Skrivet av Twix: Sirius_Musta: Jag kan sälja julgransblixtrar till dig för 2g styck om du är intresserad? ^^ Ja, gärna Hur många vill du ha? Så många du vill sälja Jag säljer 69 stycken, välj fritt hur många du vill ha 31 mar, 2012 17:42 |
|
Sirius_Musta
Elev |
31 mar, 2012 17:43 |
|
Borttagen
|
Säljer drakgodis!
31 mar, 2012 17:44 |
|
Twix
Elev |
Okej, så 5 st för 10g? :] 31 mar, 2012 17:44 |
|
Mintskus
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Mintskus: Jag!Hur mycket säljer du den för? Nån som vill ha Helga Huffelpuff? 10g? Är det för mycket? Follow the spiders - Hagrid 31 mar, 2012 17:45 |
Forum > Mugglarportalen > Köp & Sälj - tråden för marknadsaffärer!
Du får inte svara på den här tråden.





Mugglarportalen