Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

@ Intresseklubben antecknar

Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar

1 2 3 ... 4858 4859 4860 ... 30035 30036 30037
Användare Inlägg
Solkatten
Elev

Avatar


Skrivet av Ronald Weasley:
Skrivet av Solkatten:
OMG. Imorgon är det semifinal 1 inför ESC! Längtar. ♥

Japp. Det ska jag också se! Även om mitt favorit-bidrag (Sverige!) inge är med ;D

Fast Irland är med!

"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed."

21 maj, 2012 19:49

Ronald Weasley
Elev

Avatar

+1


Skrivet av Solkatten:
Skrivet av Ronald Weasley:
Skrivet av Solkatten:
OMG. Imorgon är det semifinal 1 inför ESC! Längtar. ♥

Japp. Det ska jag också se! Även om mitt favorit-bidrag (Sverige!) inge är med ;D

Fast Irland är med!

Förlåt, men jag gillar inte Irland. Det känns som en lam repris från förra året, då jag tycker att det var mer "klatch" i låten

21 maj, 2012 19:51

Moy.GinnyWeasley
Elev

Avatar


Idag på språktimmen hade de som har spanska ledigt, och vi ville också ha det. När vi kom till franskan ringde vår frökens telefon och det var hennes barns dagis. Hennes barn hade blivit sjuk så hon behövde åka. Så vi fick håltimme :-)
Heheh ointressant xD

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2Fi46.tinypic.com%2F34rayrn.jpg

21 maj, 2012 20:03

Borttagen

Avatar


Whai det inte gå o beställa kläder från hemsida? WHAAAI -.-

21 maj, 2012 20:04

Solkatten
Elev

Avatar


Skrivet av Ronald Weasley:
Skrivet av Miskel:
Skrivet av Ronald Weasley:
Skrivet av Solkatten:
OMG. Imorgon är det semifinal 1 inför ESC! Längtar. ♥

Japp. Det ska jag också se! Även om mitt favorit-bidrag (Sverige!) inge är med ;D

Vilken tid? ) kanal?

Tisdag, 21.00 på ettan

Vet du ungefär hur länge det håller på? :3

"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed."

21 maj, 2012 20:06

Borttagen

Avatar


Vill någon Gif-kriga?

21 maj, 2012 20:07

Ronald Weasley
Elev

Avatar


Skrivet av Solkatten:
Skrivet av Ronald Weasley:
Skrivet av Miskel:
Skrivet av Ronald Weasley:
Skrivet av Solkatten:
OMG. Imorgon är det semifinal 1 inför ESC! Längtar. ♥

Japp. Det ska jag också se! Även om mitt favorit-bidrag (Sverige!) inge är med ;D

Vilken tid? ) kanal?

Tisdag, 21.00 på ettan

Vet du ungefär hur länge det håller på? :3

Faktiskt inte. Hoppas att det inte blir för länge, för då kanske jag inte orkar upp på Onsdag xD

21 maj, 2012 20:08

Borttagen

Avatar


TOMAT ÄR EN FRUKT OCH SLÄKT TILL POTATISEN.

Fast det där med släkt till potatisen lärde vi oss i tvåan

21 maj, 2012 20:09

Solkatten
Elev

Avatar


Skrivet av Ronald Weasley:
Skrivet av Solkatten:
Skrivet av Ronald Weasley:
Skrivet av Solkatten:
OMG. Imorgon är det semifinal 1 inför ESC! Längtar. ♥

Japp. Det ska jag också se! Även om mitt favorit-bidrag (Sverige!) inge är med ;D

Fast Irland är med!

Förlåt, men jag gillar inte Irland. Det känns som en lam repris från förra året, då jag tycker att det var mer "klatch" i låten

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2Fth158.photobucket.com%2Falbums%2Ft104%2Flgirlx521%2FGIFs%2Fth_tumblr_ldm2f2n1RX1qdgae5.gif

"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed."

21 maj, 2012 20:10

Miskel
Elev

Avatar


Skrivet av Solkatten:
Skrivet av Ronald Weasley:
Skrivet av Solkatten:
Skrivet av Ronald Weasley:
Skrivet av Solkatten:
OMG. Imorgon är det semifinal 1 inför ESC! Längtar. ♥

Japp. Det ska jag också se! Även om mitt favorit-bidrag (Sverige!) inge är med ;D

Fast Irland är med!

Förlåt, men jag gillar inte Irland. Det känns som en lam repris från förra året, då jag tycker att det var mer "klatch" i låten

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2Fth158.photobucket.com%2Falbums%2Ft104%2Flgirlx521%2FGIFs%2Fth_tumblr_ldm2f2n1RX1qdgae5.gif

Skulle ni kunna sluta citera mig?

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2F31.media.tumblr.com%2Ff6b62723a064362c0a5f0536337b818b%2Ftumblr_mvg9akK5201s1vh3yo1_500.gif

21 maj, 2012 20:11

1 2 3 ... 4858 4859 4860 ... 30035 30036 30037

Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar

Du får inte svara på den här tråden.