@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Solkatten
Elev |
Skrivet av Ronald Weasley: Japp. Det ska jag också se! Även om mitt favorit-bidrag (Sverige!) inge är med ;D Fast Irland är med! "If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 21 maj, 2012 19:49 |
|
Ronald Weasley
Elev |
Skrivet av Solkatten: Skrivet av Ronald Weasley: Japp. Det ska jag också se! Även om mitt favorit-bidrag (Sverige!) inge är med ;D Fast Irland är med! Förlåt, men jag gillar inte Irland. Det känns som en lam repris från förra året, då jag tycker att det var mer "klatch" i låten 21 maj, 2012 19:51 |
|
Moy.GinnyWeasley
Elev |
Idag på språktimmen hade de som har spanska ledigt, och vi ville också ha det. När vi kom till franskan ringde vår frökens telefon och det var hennes barns dagis. Hennes barn hade blivit sjuk så hon behövde åka. Så vi fick håltimme :-)
Heheh ointressant xD
21 maj, 2012 20:03 |
|
Borttagen
|
Whai det inte gå o beställa kläder från hemsida? WHAAAI -.-
21 maj, 2012 20:04 |
|
Solkatten
Elev |
Skrivet av Ronald Weasley: Skrivet av Miskel: Skrivet av Ronald Weasley: Japp. Det ska jag också se! Även om mitt favorit-bidrag (Sverige!) inge är med ;D Vilken tid? Tisdag, 21.00 på ettan Vet du ungefär hur länge det håller på? :3 "If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 21 maj, 2012 20:06 |
|
Borttagen
|
Vill någon Gif-kriga?
21 maj, 2012 20:07 |
|
Ronald Weasley
Elev |
Skrivet av Solkatten: Skrivet av Ronald Weasley: Skrivet av Miskel: Skrivet av Ronald Weasley: Japp. Det ska jag också se! Även om mitt favorit-bidrag (Sverige!) inge är med ;D Vilken tid? Tisdag, 21.00 på ettan Vet du ungefär hur länge det håller på? :3 Faktiskt inte. 21 maj, 2012 20:08 |
|
Borttagen
|
TOMAT ÄR EN FRUKT OCH SLÄKT TILL POTATISEN.
Fast det där med släkt till potatisen lärde vi oss i tvåan 21 maj, 2012 20:09 |
|
Solkatten
Elev |
Skrivet av Ronald Weasley: Skrivet av Solkatten: Skrivet av Ronald Weasley: Japp. Det ska jag också se! Även om mitt favorit-bidrag (Sverige!) inge är med ;D Fast Irland är med! Förlåt, men jag gillar inte Irland. Det känns som en lam repris från förra året, då jag tycker att det var mer "klatch" i låten ![]() "If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 21 maj, 2012 20:10 |
|
Miskel
Elev |
Skrivet av Solkatten: Skrivet av Ronald Weasley: Skrivet av Solkatten: Skrivet av Ronald Weasley: Japp. Det ska jag också se! Även om mitt favorit-bidrag (Sverige!) inge är med ;D Fast Irland är med! Förlåt, men jag gillar inte Irland. Det känns som en lam repris från förra året, då jag tycker att det var mer "klatch" i låten Skulle ni kunna sluta citera mig?
21 maj, 2012 20:11 |
Du får inte svara på den här tråden.




Mugglarportalen