@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
LoonyMe
Elev |
21 maj, 2012 19:26 |
|
Solkatten
Elev |
JAG ... ORKAR ... INTE ... PLUGGA ...
"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 21 maj, 2012 19:27 |
|
Borttagen
|
Inte jag heller, jag sitter på mugglis. Men jag skiter allvarligt i hur det går för mig på franska provet, jag kommer ändå inte ha någon nytta av det sen 21 maj, 2012 19:29 |
|
baramin
Elev |
Alltså haha satte mig vid datorn för två timmar sedan pga var tvungen att få lite arbete gjort, sitter nästan aldrig annars, och nu... har skrivit en mening. Lite mindre. Rackarns!
she had a face straight from a magazine, god only knows, but you'll never leave her. 21 maj, 2012 19:31 |
|
Ronald Weasley
Elev |
Google Chrome's "New Tab" har blivit knäpp.
21 maj, 2012 19:39 |
|
Solkatten
Elev |
OMG. Imorgon är det semifinal 1 inför ESC!
"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 21 maj, 2012 19:41 |
|
Ronald Weasley
Elev |
Japp. Det ska jag också se! Även om mitt favorit-bidrag (Sverige!) inge är med ;D 21 maj, 2012 19:42 |
|
Miskel
Elev |
Skrivet av Ronald Weasley: Japp. Det ska jag också se! Även om mitt favorit-bidrag (Sverige!) inge är med ;D Vilken tid?
21 maj, 2012 19:44 |
|
Ronald Weasley
Elev |
Skrivet av Miskel: Skrivet av Ronald Weasley: Japp. Det ska jag också se! Även om mitt favorit-bidrag (Sverige!) inge är med ;D Vilken tid? Tisdag, 21.00 på ettan 21 maj, 2012 19:45 |
|
Miskel
Elev |
21 maj, 2012 19:45 |
Du får inte svara på den här tråden.



Mugglarportalen