@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
... och slutar med barnvagn? 21 maj, 2012 18:04 |
|
scarhead
Lärare |
Skrivet av MonsterCookie: (senchey.se)känner att jag är en dålig människa här på mugglis. Alla springer omkring och sprider komplimanger och kärlek och är allmänt goda och så kmr jag här och är typ "eh ja daily post limit på tumblr igen, boo, you whore" <.< BUT JA I LOVE YOU ALL I LOVE YOU FIVE OH PLEASE jag är likadan. sänder typ aldrig kärlek här för jag är lat och är ännu latare att t.o.m. tacka ♥ men känn inte så, Ida. WE LOVE YOUUUU. 21 maj, 2012 18:04 |
|
MonsterCookie
Elev |
Skrivet av scarhead: Skrivet av MonsterCookie: (senchey.se)känner att jag är en dålig människa här på mugglis. Alla springer omkring och sprider komplimanger och kärlek och är allmänt goda och så kmr jag här och är typ "eh ja daily post limit på tumblr igen, boo, you whore" <.< BUT JA I LOVE YOU ALL I LOVE YOU FIVE OH PLEASE jag är likadan. sänder typ aldrig kärlek här för jag är lat och är ännu latare att t.o.m. tacka ♥ men känn inte så, Ida. WE LOVE YOUUUU. hahah, high five bro! MEN JA I LOVE YOU GUISE TOOO ♥ wolfstar deserved better. 21 maj, 2012 18:06 |
|
expelliarmus
Elev |
21 maj, 2012 18:06 |
|
Borttagen
|
funderar på att skriva en mugglis games fanfiction bara för att det verkar kul xD Men jag vet inte riktigt om det är en bra idé-
21 maj, 2012 18:20 |
|
LoonyMe
Elev |
Skrivet av Borttagen: funderar på att skriva en mugglis games fanfiction bara för att det verkar kul xD Men jag vet inte riktigt om det är en bra idé- Jooo gör det! Jag vill vara med då
21 maj, 2012 18:21 |
|
scarhead
Lärare |
Skrivet av LoonyMe: Jag med Skrivet av Borttagen: funderar på att skriva en mugglis games fanfiction bara för att det verkar kul xD Men jag vet inte riktigt om det är en bra idé- Jooo gör det! Jag vill vara med då 21 maj, 2012 18:24 |
|
Borttagen
|
Skrivet av LoonyMe: Skrivet av Borttagen: funderar på att skriva en mugglis games fanfiction bara för att det verkar kul xD Men jag vet inte riktigt om det är en bra idé- Jooo gör det! Jag vill vara med då GÖR DET!! Jag vill också vara med då. 21 maj, 2012 18:24 |
|
scarhead
Lärare |
21 maj, 2012 18:24 |
|
Borttagen
|
21 maj, 2012 18:28 |
Du får inte svara på den här tråden.





Mugglarportalen