Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

@ Intresseklubben antecknar

Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar

1 2 3 ... 4850 4851 4852 ... 30035 30036 30037
Användare Inlägg
Dracossister
Elev

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Dracossister:
Alltså det är så skönt väder idag!! Summer is here♥


Är det konstigt att jag hade på mig mössa, vantar och halsduk idag? o__O
Beror på hur varmt/kallt det är hos dig ^^

http://flamelumos.blogspot.fi/

21 maj, 2012 16:45

Borttagen

Avatar


Röntgat lungorna nu! o.o

21 maj, 2012 16:45

Borttagen

Avatar


Skrivet av Dracossister:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Dracossister:
Alltså det är så skönt väder idag!! Summer is here♥


Är det konstigt att jag hade på mig mössa, vantar och halsduk idag? o__O
Beror på hur varmt/kallt det är hos dig ^^

Stockholm..? I have no idea

21 maj, 2012 16:45

Solkatten
Elev

Avatar


avifors - Ja, det är det. I alla fall om du var här hade det varit ett stort misstag. xD

"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed."

21 maj, 2012 16:46

expelliarmus
Elev

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Röntgat lungorna nu! o.o

Hoppas det blir positiva besked!

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2F24.media.tumblr.com%2Ftumblr_lyvd2jjLx11qgje7ho1_400.gif https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2F25.media.tumblr.com%2Ftumblr_lsvd9cOJ7V1r4p3tmo1_500.png

21 maj, 2012 16:47

Dracossister
Elev

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Dracossister:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Dracossister:
Alltså det är så skönt väder idag!! Summer is here♥


Är det konstigt att jag hade på mig mössa, vantar och halsduk idag? o__O
Beror på hur varmt/kallt det är hos dig ^^

Stockholm..? I have no idea

ah,okej. I södra Finland är det iaf över 20 grader. Härligt! =)

http://flamelumos.blogspot.fi/

21 maj, 2012 16:47

Borttagen

Avatar


Skrivet av Solkatten:
avifors - Ja, det är det. I alla fall om du var här hade det varit ett stort misstag. xD


Okeeeeejj såååååååå det var ungefär 25 grader idag.
Och jag tyckte det var kallt.

F-A-I-L

21 maj, 2012 16:48

Solkatten
Elev

Avatar


Skrivet av Dracossister:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Dracossister:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Dracossister:
Alltså det är så skönt väder idag!! Summer is here♥


Är det konstigt att jag hade på mig mössa, vantar och halsduk idag? o__O
Beror på hur varmt/kallt det är hos dig ^^

Stockholm..? I have no idea

ah,okej. I södra Finland är det iaf över 20 grader. Härligt! =)

För mig skulle det inte vara härligt. o.O Gillar inte när det blir för varmt.

"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed."

21 maj, 2012 16:52

Dracossister
Elev

Avatar


Skrivet av Solkatten:
Skrivet av Dracossister:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Dracossister:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Dracossister:
Alltså det är så skönt väder idag!! Summer is here♥


Är det konstigt att jag hade på mig mössa, vantar och halsduk idag? o__O
Beror på hur varmt/kallt det är hos dig ^^

Stockholm..? I have no idea

ah,okej. I södra Finland är det iaf över 20 grader. Härligt! =)

För mig skulle det inte vara härligt. o.O Gillar inte när det blir för varmt.

Inte? Jag gör det, fast vi är alla olika.

http://flamelumos.blogspot.fi/

21 maj, 2012 16:54

Solkatten
Elev

Avatar


Skrivet av Dracossister:
Skrivet av Solkatten:
Skrivet av Dracossister:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Dracossister:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Dracossister:
Alltså det är så skönt väder idag!! Summer is here♥


Är det konstigt att jag hade på mig mössa, vantar och halsduk idag? o__O
Beror på hur varmt/kallt det är hos dig ^^

Stockholm..? I have no idea

ah,okej. I södra Finland är det iaf över 20 grader. Härligt! =)

För mig skulle det inte vara härligt. o.O Gillar inte när det blir för varmt.

Inte? Jag gör det, fast vi är alla olika.

Orkar ju knappt göra någonting också får jag lätt huvudvärk när det blir för varmt.

"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed."

21 maj, 2012 16:58

1 2 3 ... 4850 4851 4852 ... 30035 30036 30037

Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar

Du får inte svara på den här tråden.