@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Dracossister
Elev |
Skrivet av Borttagen: Beror på hur varmt/kallt det är hos dig ^^Skrivet av Dracossister: Alltså det är så skönt väder idag!! Summer is here♥ Är det konstigt att jag hade på mig mössa, vantar och halsduk idag? o__O http://flamelumos.blogspot.fi/ 21 maj, 2012 16:45 |
|
Borttagen
|
Röntgat lungorna nu! o.o
21 maj, 2012 16:45 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Dracossister: Skrivet av Borttagen: Beror på hur varmt/kallt det är hos dig ^^ Skrivet av Dracossister: Alltså det är så skönt väder idag!! Summer is here♥ Är det konstigt att jag hade på mig mössa, vantar och halsduk idag? o__O Stockholm..? I have no idea 21 maj, 2012 16:45 |
|
Solkatten
Elev |
avifors - Ja, det är det.
"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 21 maj, 2012 16:46 |
|
expelliarmus
Elev |
21 maj, 2012 16:47 |
|
Dracossister
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Dracossister: Skrivet av Borttagen: Beror på hur varmt/kallt det är hos dig ^^ Skrivet av Dracossister: Alltså det är så skönt väder idag!! Summer is here♥ Är det konstigt att jag hade på mig mössa, vantar och halsduk idag? o__O Stockholm..? I have no idea ah,okej. I södra Finland är det iaf över 20 grader. Härligt! =) http://flamelumos.blogspot.fi/ 21 maj, 2012 16:47 |
|
Borttagen
|
21 maj, 2012 16:48 |
|
Solkatten
Elev |
Skrivet av Dracossister: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Dracossister: Skrivet av Borttagen: Beror på hur varmt/kallt det är hos dig ^^ Skrivet av Dracossister: Alltså det är så skönt väder idag!! Summer is here♥ Är det konstigt att jag hade på mig mössa, vantar och halsduk idag? o__O Stockholm..? I have no idea ah,okej. I södra Finland är det iaf över 20 grader. Härligt! =) För mig skulle det inte vara härligt. o.O Gillar inte när det blir för varmt. "If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 21 maj, 2012 16:52 |
|
Dracossister
Elev |
Skrivet av Solkatten: Skrivet av Dracossister: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Dracossister: Skrivet av Borttagen: Beror på hur varmt/kallt det är hos dig ^^ Skrivet av Dracossister: Alltså det är så skönt väder idag!! Summer is here♥ Är det konstigt att jag hade på mig mössa, vantar och halsduk idag? o__O Stockholm..? I have no idea ah,okej. I södra Finland är det iaf över 20 grader. Härligt! =) För mig skulle det inte vara härligt. o.O Gillar inte när det blir för varmt. Inte? Jag gör det, fast vi är alla olika. http://flamelumos.blogspot.fi/ 21 maj, 2012 16:54 |
|
Solkatten
Elev |
Skrivet av Dracossister: Skrivet av Solkatten: Skrivet av Dracossister: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Dracossister: Skrivet av Borttagen: Beror på hur varmt/kallt det är hos dig ^^ Skrivet av Dracossister: Alltså det är så skönt väder idag!! Summer is here♥ Är det konstigt att jag hade på mig mössa, vantar och halsduk idag? o__O Stockholm..? I have no idea ah,okej. I södra Finland är det iaf över 20 grader. Härligt! =) För mig skulle det inte vara härligt. o.O Gillar inte när det blir för varmt. Inte? Jag gör det, fast vi är alla olika. Orkar ju knappt göra någonting också får jag lätt huvudvärk när det blir för varmt. "If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 21 maj, 2012 16:58 |
Du får inte svara på den här tråden.



Mugglarportalen