@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Nymfadora Tonks
Elev |
Jag kan hålla med dig lite där, men han är lite för ung och jag tycker att han borde ha typ vitt hår. Men annars mycket bättre än den in filmen 21 maj, 2012 16:28 |
|
LoonyMe
Elev |
21 maj, 2012 16:30
Detta inlägg ändrades senast 2012-05-21 kl. 17:32
|
|
Solkatten
Elev |
Skrivet av expelliarmus: Skrivet av Solkatten: Och vem fan använder karta längre?! Jag kommer aldrig göra det så länge GPS finns. x'D Ooooh, you didn't just say that!! ;o Ooooh, yes I did! ;D Man får väl se till att ha batteriet laddat hela tiden. När använder man karta egentligen? Inte då man ska iväg någonstans, då kör man ju bil, tar buss etc. Dessutom läser man ju inte karta i bilen precis. "If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 21 maj, 2012 16:30 |
|
expelliarmus
Elev |
Skrivet av EmahS: Skrivet av expelliarmus: Skrivet av Solkatten: Och vem fan använder karta längre?! Jag kommer aldrig göra det så länge GPS finns. x'D Ooooh, you didn't just say that!! ;o På en karta tar aldrig batteriet slut Ser bara fördelar med en hederlig gammal karta! Gammal orienteringsskada I guess... Solkatten Jag läser karta i bilen..? Även åt andra när dom kör!
21 maj, 2012 16:31 |
|
Solkatten
Elev |
Skrivet av expelliarmus: Skrivet av EmahS: Skrivet av expelliarmus: Skrivet av Solkatten: Och vem fan använder karta längre?! Jag kommer aldrig göra det så länge GPS finns. x'D Ooooh, you didn't just say that!! ;o På en karta tar aldrig batteriet slut Ser bara fördelar med en hederlig gammal karta! Gammal orienteringsskada I guess... Solkatten Jag läser karta i bilen..? Även åt andra när dom kör! Men om man kör själv och ingen är med så kan man inte det. Dessutom är det mycket smidigare med GPS. En röst som säger åt en vart man ska köra. "Om en km svänger du vänster", eller något. "If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 21 maj, 2012 16:34 |
|
Borttagen
|
KARTA KARTA KARTA
PAPPER IT IS 21 maj, 2012 16:36 |
|
Dracossister
Elev |
21 maj, 2012 16:38 |
|
expelliarmus
Elev |
Solkatten
1. Varför kan man inte det? Jag kan ju, obviously. 2. En GPS som säger åt dig att köra fel, nice! 3. En fruktansvärt irriterande röst som säger en helvetes massa. Litar mycket hellre på en karta och mig själv än en röst som kommer från ingenstans och säger åt dig vad jag ska göra! Ugh, vet inte hur många gånger vi har hamnat fel när pappa envisas med att använda GPS;en. Området där vi bor finns inte ens med i GPS-kartorna. Värdelöst.
21 maj, 2012 16:38 |
|
Solkatten
Elev |
Eftersom jag och kartor är värsta fiender är det nog inte en sån bra idé för mig, eheh.
"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 21 maj, 2012 16:40 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Dracossister: Alltså det är så skönt väder idag!! Summer is here♥ Är det konstigt att jag hade på mig mössa, vantar och halsduk idag? o__O 21 maj, 2012 16:43 |
Du får inte svara på den här tråden.






Mugglarportalen