Tjejsnack(så håll tassarna borta killar!)
Forum > Off Topic > Tjejsnack(så håll tassarna borta killar!)
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
JoLizz
Elev |
Skrivet av hyperion: ... Är det bara jag som undrar hur fan hon fick blodet i burken? Hon måste ju ha använt menskopp eller liknanade isf och liksom hällt i.... Euw. Det känns väldigt skumt... För om hon har burken hemma måste ho ju alltid vara hemma när hon tömmer sin menskopp, eller? XD Alltså, fy vad äckligt att hon åt dem.
![]()
20 mar, 2012 22:42 |
|
juliaweasly
Elev |
Fy faen!
Couldent live whit out it.. Läs min ff: Hemlig Ugglepost! http://www.mugglarportalen.se/#forum.php?topic=10604&page=1
Läs min HP-pysselblogg http://harrypotterpyssla.blogg.se/
20 mar, 2012 23:03 |
|
adliitam
Elev |
Skrivet av Borttagen: En tjej på tumblr gjorde kakor och MENS var en speciell ingrediens. http://cuntbarf.tumblr.com/post/5028563905/my-45oz-jar-of-menstrual-blood-is-almost-full http://cuntbarf.tumblr.com/post/14483892353/i-made-menstrual-blood-cookies-i-am-not-entirely Men fyfan vad vidrigt ![]() ![]()
20 mar, 2012 23:05 |
|
Borttagen
|
Skrivet av adliitam: Ja, eew. Att ens spara på sitt blod? O__O Hur kommer man på tanken? Bah: "HEJ. Jag har sparat min mens i ett och ett halvt år och nu har jag en hel burk full"Skrivet av Borttagen: En tjej på tumblr gjorde kakor och MENS var en speciell ingrediens. http://cuntbarf.tumblr.com/post/5028563905/my-45oz-jar-of-menstrual-blood-is-almost-full http://cuntbarf.tumblr.com/post/14483892353/i-made-menstrual-blood-cookies-i-am-not-entirely Men fyfan vad vidrigt 20 mar, 2012 23:25 |
|
adliitam
Elev |
HarryPotterrJa, men helt klart vidrigare att hon bakar kakor med sin mens och (troligtvis) äter dom!! äter sitt mensblod! blir äcklad bara jag tänker på det...
![]() ![]()
21 mar, 2012 00:59 |
|
Lordlollo
Elev |
Usch bara vidrigt ju!
♆ 21 mar, 2012 07:44 |
|
MizzNina
Elev |
Skrivet av hyperion: ... Är det bara jag som undrar hur fan hon fick blodet i burken? Hon måste ju ha använt menskopp eller liknanade isf och liksom hällt i.... Euw. Jag funderade på det, men menskopp, känns ju som den enda naturliga förklaringen. Såvida hon inte har suttit på burken under hela mensen, vilket låter lite för otroligt. ^_^ ----- Skrivet av adliitam: HarryPotterrJa, men helt klart vidrigare att hon bakar kakor med sin mens och (troligtvis) äter dom!! äter sitt mensblod! blir äcklad bara jag tänker på det... Haha. Jag berättade det för min storasyster igårkväll, när hon tog mat. Hon var sjukt äcklad sen och kunde knappt äta. ^_^ "I'm not arguing, I'm just explaining why I'm right." - Anonymous 21 mar, 2012 07:49 |
|
JoLizz
Elev |
21 mar, 2012 23:14 |
|
adliitam
Elev |
21 mar, 2012 23:38 |
|
Borttagen
|
asså argh..
bråkade med en kille igår, över facebook typ. han kallade mig jobbig, och några fler mindre trevliga ord, men han var inte elak eller så, bara grymt irriterande och spammade mig med slumpvalda ord. sedan kommer han efter & bara, ''vi skiter i det här ok?'' och han skyllde på att han blev sur eftersom det gick dåligt på mw2. jag frågar om han var tvungen att vara så omogen, och då sa han att J varit med och skrivit till mig... och jag är inte långsint, så jag har glömt varför jag var irriterad... eller så går det inte bara att vara arg på J, eftersom jag fattade ju att de bara drev med mig. åh... jag undrar vad J tycker om mig nu... fast på ett sätt gillar jag att han var med och skrev... nämen alltså han är alltid så snäll & pryd och det.. det känns som det är något sjukt fel på mig :o 22 mar, 2012 07:05 |
Du får inte svara på den här tråden.








Mugglarportalen