Glee
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
adliitam
Elev |
Usch vilken hemsk dag det här måste vara för hans familj och för lea
![]() ![]()
14 jul, 2013 14:55 |
|
joel9324
Elev |
14 jul, 2013 15:03 |
|
adliitam
Elev |
14 jul, 2013 15:20 |
|
HannaPanna
Elev |
![]() Helt otroligt synd också med tanke på att Cory och Lea skulle gifta sig om två veckor. Tydligen ska Lea också ha velat skaffa barn när Cory kom ut från rehab. Usch! Känner verkligen för hans vänner och familj, men han tittar ner på oss nu, gleeks, vänner och familjen. ♥ He didn't die, he took the midnight train going anywhere. ![]()
14 jul, 2013 16:07 |
|
Dramione99
Elev |
Jag vet inte vad jag ska säga. Jag sitter här helt chockad. Det känns så jävla hemskt det här. Jag borde väl inte känna mig så himla ledsen över detta, för jag kände ju inte honom och var aldrig ett stort fan av honom ens. Jag känner mig så ledsen när jag tänker på alla som han verkligen kände som han lämnade. Jag tyckte han var otroligt duktig skådis och artist och Glee hade verkligen inte varit samma utan honom. Jag hoppas Cory har det bra var han nu än befinner sig, det är han värd! ♥
14 jul, 2013 16:19 |
|
Savi
Elev |
Skrivet av HannaPanna: ![]() Helt otroligt synd också med tanke på att Cory och Lea skulle gifta sig om två veckor. Tydligen ska Lea också ha velat skaffa barn när Cory kom ut från rehab. Usch! Känner verkligen för hans vänner och familj, men han tittar ner på oss nu, gleeks, vänner och familjen. ♥ He didn't die, he took the midnight train going anywhere. Fast att de skulle gifta sig om två veckor är tyvärr bara ett rykte... Vill inte låta nedlåtande på något sätt men giftemålet vara bara något som någon hittade på för att göra allt mer dramatiskt för det är en sån värld vi lever i Älskar dock det kursiv, vet inte vem som skrev det först men är så fint. ♥
14 jul, 2013 16:23 |
|
HannaPanna
Elev |
Savi, åh okej. Det stod det lite överallt så tänkte såklart att det var så.
Nej hehe jag vet att det inte är Lea egentligen men bilden verkade på sätt och vis passa in .... Ja det är sjukt fint! ♥
14 jul, 2013 16:48 |
|
Savi
Elev |
Skrivet av HannaPanna: Savi, åh okej. Det stod det lite överallt så tänkte såklart att det var så. Nej hehe jag vet att det inte är Lea egentligen men bilden verkade på sätt och vis passa in .... Ja det är sjukt fint! ♥ Ja, men visst är den och det... Bilden och texten
14 jul, 2013 16:55 |
|
Ginny00
Elev |
Räknade ut att när vi sjöng och dansade till Don't stop believin' igår på MultiCons fandomhalabalo, då var Cory redan död.
Ville inte tro det när jag vaknade upp till nyheterna på Instagram. 14 jul, 2013 17:36 |
|
Borttagen
|
♥RIP Cory♥
14 jul, 2013 17:46 |
Du får inte svara på den här tråden.











Mugglarportalen