@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
J-star Black
Elev |
Skrivet av Solkatten: Skrivet av J-star Black: Skrivet av Solkatten: Lyllo er. För mig var det en vanlig tråk skoldag. Tråkigt, men imorgoon har jag också en tråkig skoldag Du kommer säkert få en mycket bättre än min imorgon ... usch. nja, har nationella imorgon Vad har du för jobbigt? ![]() ![]()
21 maj, 2012 16:13 |
|
Solkatten
Elev |
Skrivet av J-star Black: Skrivet av Solkatten: Skrivet av J-star Black: Skrivet av Solkatten: Lyllo er. För mig var det en vanlig tråk skoldag. Tråkigt, men imorgoon har jag också en tråkig skoldag Du kommer säkert få en mycket bättre än min imorgon ... usch. nja, har nationella imorgon Vad har du för jobbigt? Okänd orientering i ca 3 timmar. "If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 21 maj, 2012 16:19 |
|
J-star Black
Elev |
Skrivet av Solkatten: Skrivet av J-star Black: Skrivet av Solkatten: Skrivet av J-star Black: Skrivet av Solkatten: Lyllo er. För mig var det en vanlig tråk skoldag. Tråkigt, men imorgoon har jag också en tråkig skoldag Du kommer säkert få en mycket bättre än min imorgon ... usch. nja, har nationella imorgon Vad har du för jobbigt? Okänd orientering i ca 3 timmar. Usch, hatade våra friluftdagar som innehöll orientering, helt onödigt enligt mig! ![]() ![]()
21 maj, 2012 16:22 |
|
Solkatten
Elev |
Skrivet av J-star Black: Skrivet av Solkatten: Skrivet av J-star Black: Skrivet av Solkatten: Skrivet av J-star Black: Skrivet av Solkatten: Lyllo er. För mig var det en vanlig tråk skoldag. Tråkigt, men imorgoon har jag också en tråkig skoldag Du kommer säkert få en mycket bättre än min imorgon ... usch. nja, har nationella imorgon Vad har du för jobbigt? Okänd orientering i ca 3 timmar. Usch, hatade våra friluftdagar som innehöll orientering, helt onödigt enligt mig! Det är ingen friluftsdag. "If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 21 maj, 2012 16:23 |
|
Nymfadora Tonks
Elev |
Skrivet av Borttagen: Ledig på fredag!!!! Najs, jag är ledig på måndag 21 maj, 2012 16:25 |
|
expelliarmus
Elev |
Skrivet av Solkatten: Och vem fan använder karta längre?! Jag kommer aldrig göra det så länge GPS finns. x'D Ooooh, you didn't just say that!! ;o ![]()
21 maj, 2012 16:25 |
|
J-star Black
Elev |
Skrivet av Solkatten: Skrivet av J-star Black: Skrivet av Solkatten: Skrivet av J-star Black: Skrivet av Solkatten: Skrivet av J-star Black: Skrivet av Solkatten: Lyllo er. För mig var det en vanlig tråk skoldag. Tråkigt, men imorgoon har jag också en tråkig skoldag Du kommer säkert få en mycket bättre än min imorgon ... usch. nja, har nationella imorgon Vad har du för jobbigt? Okänd orientering i ca 3 timmar. Usch, hatade våra friluftdagar som innehöll orientering, helt onödigt enligt mig! Det är ingen friluftsdag. nej, jag vet haha, eller hur! GPS ftw! ![]() ![]()
21 maj, 2012 16:25 |
|
Lucy och Rose
Elev |
21 maj, 2012 16:25 |
|
EmahS
Elev |
Skrivet av expelliarmus: Skrivet av Solkatten: Och vem fan använder karta längre?! Jag kommer aldrig göra det så länge GPS finns. x'D Ooooh, you didn't just say that!! ;o På en karta tar aldrig batteriet slut
21 maj, 2012 16:26 |
|
Solkatten
Elev |
Jag hade förra veckan skickat en fråga till Bup och om den svarades så skulle de svara på måndagen efter, alltså idag. Men vart på sidan kan man se den i så fall?
"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 21 maj, 2012 16:27 |
Du får inte svara på den här tråden.













Mugglarportalen