@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Cara Riddle
Elev |
Skrivet av Borttagen: Det låter åzum Skrivet av Cara Riddle: InspiredPsycho vad bra Nja, ska till röntgen sen så :c well potatoes, vi ska ha en till grillfest på lördag, tredje helgen i rad ![]()
21 maj, 2012 16:07 |
|
Solkatten
Elev |
Varför då? o.O "If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 21 maj, 2012 16:07 |
|
EmahS
Elev |
Skrivet av Solkatten: Det åskar ute ... även fast det är rätt varmt och lite sol ute. Fast himlen ser rätt grå ut och när vi gick hem kom det pytte lite droppar. Här är det 26 grader, och himlen ser ut exakt såhär ![]()
21 maj, 2012 16:07 |
|
J-star Black
Elev |
21 maj, 2012 16:08 |
|
Solkatten
Elev |
Jaha, då får man inte vara inne på Youtube då ...
"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 21 maj, 2012 16:08 |
|
Borttagen
|
21 maj, 2012 16:08 |
|
Solkatten
Elev |
Lyllo er. För mig var det en vanlig tråk skoldag.
"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 21 maj, 2012 16:09 |
|
J-star Black
Elev |
Skrivet av Solkatten: Lyllo er. För mig var det en vanlig tråk skoldag. Tråkigt, men imorgoon har jag också en tråkig skoldag ![]() ![]()
21 maj, 2012 16:12 |
|
expelliarmus
Elev |
JAG ÄR MYCKET BESVIKEN!!!
Fick inget bananlack hos tandläkaren!! (%#/#)QÅOPW Fick något äckelpäckel som smakade melon. Ovärt att ens gå dit när man inte får bananlack ![]()
21 maj, 2012 16:12 |
|
Solkatten
Elev |
Skrivet av J-star Black: Skrivet av Solkatten: Lyllo er. För mig var det en vanlig tråk skoldag. Tråkigt, men imorgoon har jag också en tråkig skoldag Du kommer säkert få en mycket bättre än min imorgon ... usch. "If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 21 maj, 2012 16:13 |
Du får inte svara på den här tråden.













Mugglarportalen