@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Cara Riddle, InspiredPsycho Jo, jag brukar försöka skriva ett manus typ innan jag ringer så jag vet vad jag ska säga.. men det håller inte alltid. Skulle ringa jobbet förut t.ex o dom börjar med "Hej Sanna".. Snacka om att jag kom av mig. Gosh, i'm lame xD Inte alls lame XD jag gör precis samma sak, och sen när de säger något som man inte tänkte på, så sitter man där som en idiot och undrar vad man ska säga osv o.o Jag ringer aldrig folk. Folk ringer mig, men jag svarar bara på några xD Ja. och telefonförsäljare och typ radiotjänst är ju fan värst D: Då ger jag min telefon till sambon. I cannot do iiit! Haha, skönt att jag inte är ensam iaf 21 maj, 2012 13:25 |
|
Solkatten
Elev |
Skrivet av Solkatten: Lol. Hela vår klass sitter på en gräsplätt vid där bussarna alltid brukar stanna och småbarnen slutar nu så de typ tittar på oss xD Nu åkte de iväg. "If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 21 maj, 2012 13:26 |
|
J-star Black
Elev |
21 maj, 2012 13:43 |
|
Borttagen
|
Jag också : ) 21 maj, 2012 14:00 |
|
EmahS
Elev |
21 maj, 2012 14:01 |
|
J-star Black
Elev |
Haha, jag är ute med datorn ![]() ![]()
21 maj, 2012 14:02 |
|
Borttagen
|
Jag var nyss på stan och köpte kläder och klippte håret. Haha kom hem för en kvart sen c; 21 maj, 2012 14:03 |
|
Borttagen
|
No way man, Jag mår skitdåligt av solen *gömmer mig framför en fläkt i under tak* 21 maj, 2012 14:04 |
|
Borttagen
|
Man lägger upp en bild på sin nästan för vännerna okända pojkvän och en själv och bilden får 40 gilla. SAY WHAT? :O
21 maj, 2012 14:16 |
|
Borttagen
|
Jag undrar vad jag ska hitta på till middag. hmm...
21 maj, 2012 14:23 |
Du får inte svara på den här tråden.






Mugglarportalen