@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
InspiredPsycho haha, det låter bra det!
21 maj, 2012 12:26 |
|
Borttagen
|
Måste ringa trygg hansa.. gaaah, jag hatar o prata i telefon D:
21 maj, 2012 13:03 |
|
Cara Riddle
Elev |
21 maj, 2012 13:11 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Måste ringa trygg hansa.. gaaah, jag hatar o prata i telefon D: jag hatar också det, det finns bara fem personer jag kan prata i telefon med utan att vara nervös o.o Cara Riddle Oh ja 21 maj, 2012 13:12 |
|
Solkatten
Elev |
Vi sitter utomhus i skolan och pluggar till so provet x'
"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 21 maj, 2012 13:15 |
|
Cara Riddle
Elev |
Skrivet av Borttagen: känner igen det där xD jag brukar ha as svårt för det xD och sen är jag as dryg när jag pratar med folk xDMåste ringa trygg hansa.. gaaah, jag hatar o prata i telefon D: InspiredPsycho vad bra ![]()
21 maj, 2012 13:15 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Cara Riddle: InspiredPsycho vad bra Nja, ska till röntgen sen så :c well potatoes, vi ska ha en till grillfest på lördag, tredje helgen i rad 21 maj, 2012 13:17 |
|
Borttagen
|
Cara Riddle, InspiredPsycho
Jo, jag brukar försöka skriva ett manus typ innan jag ringer så jag vet vad jag ska säga.. men det håller inte alltid. Skulle ringa jobbet förut t.ex o dom börjar med "Hej Sanna".. Snacka om att jag kom av mig. Gosh, i'm lame xD 21 maj, 2012 13:20 |
|
Solkatten
Elev |
Lol. Hela vår klass sitter på en gräsplätt vid där bussarna alltid brukar stanna och småbarnen slutar nu så de typ tittar på oss xD
"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 21 maj, 2012 13:20 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Cara Riddle, InspiredPsycho Jo, jag brukar försöka skriva ett manus typ innan jag ringer så jag vet vad jag ska säga.. men det håller inte alltid. Skulle ringa jobbet förut t.ex o dom börjar med "Hej Sanna".. Snacka om att jag kom av mig. Gosh, i'm lame xD Inte alls lame XD jag gör precis samma sak, och sen när de säger något som man inte tänkte på, så sitter man där som en idiot och undrar vad man ska säga osv o.o Jag ringer aldrig folk. Folk ringer mig, men jag svarar bara på några xD 21 maj, 2012 13:21 |
Du får inte svara på den här tråden.



Mugglarportalen