Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

@ Intresseklubben antecknar

Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar

1 2 3 ... 4843 4844 4845 ... 30034 30035 30036
Användare Inlägg
Borttagen

Avatar


InspiredPsycho haha, det låter bra det!

21 maj, 2012 12:26

Borttagen

Avatar


Måste ringa trygg hansa.. gaaah, jag hatar o prata i telefon D:

21 maj, 2012 13:03

Cara Riddle
Elev

Avatar


InspiredPsycho vad skönt att höra

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=https%3A%2F%2F31.media.tumblr.com%2Fea7a5aa29df70f4a8ed3d5c75bb42e21%2Ftumblr_inline_ndap359Vgu1sv49sn.gifhttps://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=https%3A%2F%2F31.media.tumblr.com%2F2b88b67b62e1c09b656f8203353df257%2Ftumblr_inline_ncgl5aR8Ck1r9vm7f.gif

21 maj, 2012 13:11

Borttagen

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Måste ringa trygg hansa.. gaaah, jag hatar o prata i telefon D:


jag hatar också det, det finns bara fem personer jag kan prata i telefon med utan att vara nervös o.o

Cara Riddle
Oh ja

21 maj, 2012 13:12

Solkatten
Elev

Avatar


Vi sitter utomhus i skolan och pluggar till so provet x' Hehe.

"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed."

21 maj, 2012 13:15

Cara Riddle
Elev

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Måste ringa trygg hansa.. gaaah, jag hatar o prata i telefon D:
känner igen det där xD jag brukar ha as svårt för det xD och sen är jag as dryg när jag pratar med folk xD

InspiredPsycho vad bra hoppa runt i dag och sväva på moln lr något sådant xD

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=https%3A%2F%2F31.media.tumblr.com%2Fea7a5aa29df70f4a8ed3d5c75bb42e21%2Ftumblr_inline_ndap359Vgu1sv49sn.gifhttps://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=https%3A%2F%2F31.media.tumblr.com%2F2b88b67b62e1c09b656f8203353df257%2Ftumblr_inline_ncgl5aR8Ck1r9vm7f.gif

21 maj, 2012 13:15

Borttagen

Avatar


Skrivet av Cara Riddle:


InspiredPsycho vad bra hoppa runt i dag och sväva på moln lr något sådant xD


Nja, ska till röntgen sen så :c

well potatoes, vi ska ha en till grillfest på lördag, tredje helgen i rad med awesome people only ♥

21 maj, 2012 13:17

Borttagen

Avatar


Cara Riddle, InspiredPsycho
Jo, jag brukar försöka skriva ett manus typ innan jag ringer så jag vet vad jag ska säga.. men det håller inte alltid.
Skulle ringa jobbet förut t.ex o dom börjar med "Hej Sanna".. Snacka om att jag kom av mig. Gosh, i'm lame xD

21 maj, 2012 13:20

Solkatten
Elev

Avatar


Lol. Hela vår klass sitter på en gräsplätt vid där bussarna alltid brukar stanna och småbarnen slutar nu så de typ tittar på oss xD

"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed."

21 maj, 2012 13:20

Borttagen

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Cara Riddle, InspiredPsycho
Jo, jag brukar försöka skriva ett manus typ innan jag ringer så jag vet vad jag ska säga.. men det håller inte alltid.
Skulle ringa jobbet förut t.ex o dom börjar med "Hej Sanna".. Snacka om att jag kom av mig. Gosh, i'm lame xD


Inte alls lame XD
jag gör precis samma sak, och sen när de säger något som man inte tänkte på, så sitter man där som en idiot och undrar vad man ska säga osv o.o

Jag ringer aldrig folk. Folk ringer mig, men jag svarar bara på några xD

21 maj, 2012 13:21

1 2 3 ... 4843 4844 4845 ... 30034 30035 30036

Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar

Du får inte svara på den här tråden.