@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Jag måste få bort vissa tankar T_T *slår mig fortfarande med lampan i skallen* I'm such a failure. There's somethin you need to know about failure.. You can nevaaaah let it defeat you! // Ursäkta stavningen, men jag fangirlar för mycket XD 21 maj, 2012 10:20 |
|
Borttagen
|
^ jag tänker fangirla hela dagen för att få bort tankar! yes.
Bara det inte är Thiddles eller Ed Norton, för då får jag inte bort tankarna T_T 21 maj, 2012 10:22 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: ^ jag tänker fangirla hela dagen för att få bort tankar! yes. Fangirin' och lite choklad löser allt! :3 21 maj, 2012 10:32 |
|
LoonyMe
Elev |
Om inte Harry Potter vinner MTV awards för Best movie, Best kiss, Best female performance, Best male performance och Best fight så är det något som är fel.
Men om de inte vinner för Best cast då tar jag självmord.
21 maj, 2012 10:45 |
|
Cara Riddle
Elev |
Skrivet av Borttagen: Gör inget dumt nu bara ♥Jag måste få bort vissa tankar T_T *slår mig fortfarande med lampan i skallen* I'm such a failure. ![]()
21 maj, 2012 10:48 |
|
Borttagen
|
Nä.. ska åka in till stan om typ en timme/en halvtimme. Myyyys!
21 maj, 2012 11:06 |
|
Borttagen
|
Glömde mon väska i klassrummet och känner för att lägga mig ner och gråta.
VAD FAN ÄR DET MED MIG?! 21 maj, 2012 11:30 |
|
AlexZz
Elev |
21 maj, 2012 11:33 |
|
Borttagen
|
Någon som såg Grey's Anatomy i onsdags som känner för att sammanfatta? Missade avsnittet
21 maj, 2012 12:04 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: ^ jag tänker fangirla hela dagen för att få bort tankar! yes. Fangirin' och lite choklad löser allt! :3 Nej nu jävlar är jag lycklig, har äntligen fått hjälp på vårdcentralen, sen ska jag köpa choklad :3 Skrivet av Cara Riddle: Skrivet av Borttagen: Gör inget dumt nu bara ♥ Jag måste få bort vissa tankar T_T *slår mig fortfarande med lampan i skallen* I'm such a failure. Nejdå XD nu är jag världens största boll av glädje tror jag haha 21 maj, 2012 12:23 |
Du får inte svara på den här tråden.






Mugglarportalen