@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
accioron
Elev |
i just really want to be your friend aksdjahsdgkjhasgda 21 maj, 2012 00:59 |
|
reckless
Elev |
Jag ska äta en majskolv nu.. Eller snart, när jag orkar gå ner och hämta den
Skrivet av Knizzlare: Jag skickade just ett meddelande till mig själv och gissa vad jag tänker lite senare när min brevikon lyser röd? xD "Åh, titta! Ett meddelande! Undrar vem det kan vara från" Haha det brukar jag också göra XD CharmBlood26477 @ Pottermore 21 maj, 2012 01:01 |
|
Knizzlare
Elev |
Skrivet av reckless: Jag ska äta en majskolv nu.. Eller snart, när jag orkar gå ner och hämta den Skrivet av Knizzlare: Jag skickade just ett meddelande till mig själv och gissa vad jag tänker lite senare när min brevikon lyser röd? xD "Åh, titta! Ett meddelande! Undrar vem det kan vara från" Haha det brukar jag också göra XD hahah, omg, trodde jag var ensam om det x''D ![]()
21 maj, 2012 01:09 |
|
Kintsugi
Prefekt |
ÅÅÅÅH jag är så himla seg. Läste tidningen först nu och insåg att danska prinsessan heter Athena. GUDARS VAD FINT! ÅÅÅÅÅHÅHÅHÅHHH VAD FINT!
☽ Kintsugi of House Zabini, the First of Her Name ☾ 21 maj, 2012 02:57 |
|
Borttagen
|
Om en halvtimme ska jag börja gå till skolan.. :c
21 maj, 2012 06:57 |
|
Miskel
Elev |
21 maj, 2012 07:12 |
|
ol!v!a
Elev |
Jag börjar skolan om 3 kvart!
21 maj, 2012 07:44 |
|
Borttagen
|
Jag är ledig idag
21 maj, 2012 08:09 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Kintsugi: ÅÅÅÅH jag är så himla seg. Läste tidningen först nu och insåg att danska prinsessan heter Athena. GUDARS VAD FINT! ÅÅÅÅÅHÅHÅHÅHHH VAD FINT! Min kusins nånting heter Athena. Det är grekiskt 21 maj, 2012 08:53 |
|
Borttagen
|
Det är så häääääär pinsamt att snacka med Nikons livesupport. Man känner sig så dum i huvudet i bland </3
Edit: Men jag fick ordning på kameran iaf :3 21 maj, 2012 09:07 |
Du får inte svara på den här tråden.




Mugglarportalen