Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

@ Intresseklubben antecknar

Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar

1 2 3 ... 4840 4841 4842 ... 30034 30035 30036
Användare Inlägg
accioron
Elev

Avatar




i just really want to be your friend aksdjahsdgkjhasgda

21 maj, 2012 00:59

reckless
Elev

Avatar


Jag ska äta en majskolv nu.. Eller snart, när jag orkar gå ner och hämta den


Skrivet av Knizzlare:
Jag skickade just ett meddelande till mig själv och gissa vad jag tänker lite senare när min brevikon lyser röd? xD "Åh, titta! Ett meddelande! Undrar vem det kan vara från"

Haha det brukar jag också göra XD

CharmBlood26477 @ Pottermore

21 maj, 2012 01:01

Knizzlare
Elev

Avatar


Skrivet av reckless:
Jag ska äta en majskolv nu.. Eller snart, när jag orkar gå ner och hämta den


Skrivet av Knizzlare:
Jag skickade just ett meddelande till mig själv och gissa vad jag tänker lite senare när min brevikon lyser röd? xD "Åh, titta! Ett meddelande! Undrar vem det kan vara från"

Haha det brukar jag också göra XD


hahah, omg, trodde jag var ensam om det x''D

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2F25.media.tumblr.com%2F82486a7d24290c82d9ac5db56737c905%2Ftumblr_mijpvdQWu81qmls91o4_250.gifhttps://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2F25.media.tumblr.com%2F8d16457e566f9d2b88a0c731044fcff9%2Ftumblr_mijpvdQWu81qmls91o6_250.gif

21 maj, 2012 01:09

Kintsugi
Prefekt

Avatar


ÅÅÅÅH jag är så himla seg. Läste tidningen först nu och insåg att danska prinsessan heter Athena. GUDARS VAD FINT! ÅÅÅÅÅHÅHÅHÅHHH VAD FINT! IIIIH! GLAD GLAD GLAD GLAAAAAD!

Kintsugi of House Zabini, the First of Her Name

21 maj, 2012 02:57

Borttagen

Avatar


Om en halvtimme ska jag börja gå till skolan.. :c

21 maj, 2012 06:57

Miskel
Elev

Avatar


Trololololololo, jag vill inte till skolan för att jag inte vill det... jag saknar Elsa :'[

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2F31.media.tumblr.com%2Ff6b62723a064362c0a5f0536337b818b%2Ftumblr_mvg9akK5201s1vh3yo1_500.gif

21 maj, 2012 07:12

ol!v!a
Elev

Avatar


Jag börjar skolan om 3 kvart!

21 maj, 2012 07:44

Borttagen

Avatar


Jag är ledig idag

21 maj, 2012 08:09

Borttagen

Avatar


Skrivet av Kintsugi:
ÅÅÅÅH jag är så himla seg. Läste tidningen först nu och insåg att danska prinsessan heter Athena. GUDARS VAD FINT! ÅÅÅÅÅHÅHÅHÅHHH VAD FINT! IIIIH! GLAD GLAD GLAD GLAAAAAD!

Min kusins nånting heter Athena. Det är grekiskt

21 maj, 2012 08:53

Borttagen

Avatar


Det är så häääääär pinsamt att snacka med Nikons livesupport. Man känner sig så dum i huvudet i bland </3

Edit: Men jag fick ordning på kameran iaf :3

21 maj, 2012 09:07

1 2 3 ... 4840 4841 4842 ... 30034 30035 30036

Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar

Du får inte svara på den här tråden.