@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Miskel
Elev |
20 maj, 2012 22:39 |
|
Solkatten
Elev |
Känner mig konstig som måste klicka när någon har fått en tumme upp bara för att se vem den var ifrån. x'D Varför kan man ju undra.
"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 20 maj, 2012 22:39 |
|
expelliarmus
Elev |
Skrivet av Solkatten: Känner mig konstig som måste klicka när någon har fått en tumme upp bara för att se vem den var ifrån. x'D Varför kan man ju undra. Brukar också göra det xD
20 maj, 2012 22:39 |
|
accioron
Elev |
g p o y 21 maj, 2012 00:01 |
|
Borttagen
|
Skrivet av expelliarmus: Skrivet av Solkatten: Känner mig konstig som måste klicka när någon har fått en tumme upp bara för att se vem den var ifrån. x'D Varför kan man ju undra. Brukar också göra det xD Jag trodde jag var ensam om det XD 21 maj, 2012 00:02 |
|
Knizzlare
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av expelliarmus: Skrivet av Solkatten: Känner mig konstig som måste klicka när någon har fått en tumme upp bara för att se vem den var ifrån. x'D Varför kan man ju undra. Brukar också göra det xD Jag trodde jag var ensam om det XD Haha, jag med xD ![]()
21 maj, 2012 00:19 |
|
Solkatten
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av expelliarmus: Skrivet av Solkatten: Känner mig konstig som måste klicka när någon har fått en tumme upp bara för att se vem den var ifrån. x'D Varför kan man ju undra. Brukar också göra det xD Jag trodde jag var ensam om det XD Awesome Spoiler: Tryck här för att visa! "If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 21 maj, 2012 00:20 |
|
Cara Riddle
Elev |
asså jag vet inte vad jag skall tycka om Vampire Diaries :s jag får väl se en bit till och sen bestämma mig xD
![]()
21 maj, 2012 00:30 |
|
Knizzlare
Elev |
Jag skickade just ett meddelande till mig själv och gissa vad jag tänker lite senare när min brevikon lyser röd? xD "Åh, titta! Ett meddelande! Undrar vem det kan vara från"
![]()
21 maj, 2012 00:47 |
|
Borttagen
|
Äntligen klar med Captain America. Man blir lätt distraherad av Chris Evans' rumpa :c
Nu är det dags för The Incredible Hulk och fangirla Ed Norton ♥ sen får vi se om jag är trött, om inte, då ska jag se Iron Man 1&2 och Thor på't! 21 maj, 2012 00:58 |
Du får inte svara på den här tråden.








Mugglarportalen