Tjejsnack(så håll tassarna borta killar!)
Forum > Off Topic > Tjejsnack(så håll tassarna borta killar!)
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Jag vågar inte titta.
Oekj men seriöst. Region Skåne bobmaderar mig med massa brev om att jag borde gå och vaccinera mig emot livmoderhalscancer på vårdcentralen för att det är gratis. Det är bara det att jag har redan gjort det, fast jag tror att det var på en privat klinik, för vi brukar vaccinera oss där då det oftast är mycket minde köer och lättare att få tider. Men typ, borde inte det stå i min journal att jag är vaccinerad eller något? Eller borde jag kanske ringa vårdcentralen och säga att jag är vaccinerad, eller skickar de ut tonvis med post till alla - även de som redan tagit de där sprutorna? 20 mar, 2012 14:33 |
|
MizzNina
Elev |
Skrivet av Borttagen: En tjej på tumblr gjorde kakor och MENS var en speciell ingrediens. http://cuntbarf.tumblr.com/post/5028563905/my-45oz-jar-of-menstrual-blood-is-almost-full http://cuntbarf.tumblr.com/post/14483892353/i-made-menstrual-blood-cookies-i-am-not-entirely Alltså, seriöst.. Undra hur man ens får idén att samla ihop allt sitt mensblod under 18 månader. That's just weird. Vad var hennes originalplan med det egentligen? Och eftersom hon visste att kaksmeten hade för mycket mjöl, indikerar det att hon faktiskt stoppade de där kakorna i munnen. Jag är lite äcklig beyond words right now. "I'm not arguing, I'm just explaining why I'm right." - Anonymous 20 mar, 2012 14:38 |
|
Anapneo
Elev |
Skrivet av Borttagen: En tjej på tumblr gjorde kakor och MENS var en speciell ingrediens. http://cuntbarf.tumblr.com/post/5028563905/my-45oz-jar-of-menstrual-blood-is-almost-full http://cuntbarf.tumblr.com/post/14483892353/i-made-menstrual-blood-cookies-i-am-not-entirely Fy vad vidrigt, usch, nu mår jag illa..
20 mar, 2012 15:27 |
|
Whya
Elev |
Skrivet av MizzNina: Skrivet av Borttagen: En tjej på tumblr gjorde kakor och MENS var en speciell ingrediens. http://cuntbarf.tumblr.com/post/5028563905/my-45oz-jar-of-menstrual-blood-is-almost-full http://cuntbarf.tumblr.com/post/14483892353/i-made-menstrual-blood-cookies-i-am-not-entirely Alltså, seriöst.. Undra hur man ens får idén att samla ihop allt sitt mensblod under 18 månader. That's just weird. Vad var hennes originalplan med det egentligen? Och eftersom hon visste att kaksmeten hade för mycket mjöl, indikerar det att hon faktiskt stoppade de där kakorna i munnen. Jag är lite äcklig beyond words right now. ÅT HON DEM!? Jag vågade inte titta... Tror jag kräks snart.
20 mar, 2012 15:30 |
|
MizzNina
Elev |
^
Det står inte att hon åt dem. Men det står "This recipe was far too floury." Vilket får mig att tänka tanken att hon smakade.. "I'm not arguing, I'm just explaining why I'm right." - Anonymous 20 mar, 2012 15:32 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: En tjej på tumblr gjorde kakor och MENS var en speciell ingrediens. http://cuntbarf.tumblr.com/post/5028563905/my-45oz-jar-of-menstrual-blood-is-almost-full http://cuntbarf.tumblr.com/post/14483892353/i-made-menstrual-blood-cookies-i-am-not-entirely De ser inte speciellt äckliga ut... men jag skulle aldrig få för mig att äta något jag inte vet vilka ingredienser det är i det. Skulle aldrig spara/samla mensblod i en burk heller. Men jag gissar att vissa är sådana. Kan ju vara också att hon driver, inte helt omöjligt. Men igentligen är ju mens bara vanligt blod. Innehållande delar av slemhinna, eftersom det är det som stöts ut när man får mens. Men ja... Kanske inte så fräscht ändå. 20 mar, 2012 15:42 |
|
Borttagen
|
Jag tyckte att det var skit kul och tbh så skulle jag inte ha emot att provsmaka en bit (a)
Hon skrev att kakorna smakade som vanliga kakor ;p http://cuntbarf.tumblr.com/post/19614657185/wow-i-did-a-bit-of-research-and-it-seems-to-be-a-novel#tumblr_notes 20 mar, 2012 15:58 |
|
Borttagen
|
Alltså... är det bara jag som får det att verka lite kannibalistiskt att äta någonting som innehåller mänskligt blod?
20 mar, 2012 20:03 |
|
juliaweasly
Elev |
Inte ensam! ^
Couldent live whit out it.. Läs min ff: Hemlig Ugglepost! http://www.mugglarportalen.se/#forum.php?topic=10604&page=1
Läs min HP-pysselblogg http://harrypotterpyssla.blogg.se/
20 mar, 2012 20:49 |
|
hyperion
Elev |
... Är det bara jag som undrar hur fan hon fick blodet i burken? Hon måste ju ha använt menskopp eller liknanade isf och liksom hällt i.... Euw.
![]()
20 mar, 2012 22:36 |
Du får inte svara på den här tråden.









Mugglarportalen