Glee
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Rest in peace. ♥
Polisen har tydligen strukit ut mord och dråp och det finns rykten om att han dog p.g.a. överdos av droger (han har ju varit i rehab förut på grund av sitt beroende av alkohol och droger) men det finns inget fastställt svar ännu... 14 jul, 2013 11:13 |
|
MissLollo
Elev |
14 jul, 2013 11:23 |
|
joel9324
Elev |
14 jul, 2013 11:25 |
|
hyperion
Elev |
14 jul, 2013 11:26 |
|
Borttagen
|
♥Cory♥ 14 jul, 2013 12:48 |
|
Disenchanted
Elev |
14 jul, 2013 13:14 |
|
LunaLovegood1
Elev |
14 jul, 2013 13:21 |
|
Borttagen
|
♥RIP Cory♥
14 jul, 2013 13:25 |
|
JosefinFini
Elev |
14 jul, 2013 13:30 |
|
Savi
Elev |
Jag har helt jävla förstörd. Vet inte vad jag ska göra. Sitter i sängen och bara gråter ögonen ur mig. Aldrig har jag varit så förstörd över en stjärnas bortgång. Allt mitt hopp hängde i Corys händer, nya bilder eller nyheter om honom, Lea eller Monchele gjorde alltid min vardag och allt skit som som finns i den bara försvann varje gång jag såg något nytt för även om allt omkring mig just nu visar på att kärlek inte existerar och att två personer inte kan älska varandra i all framtid så fanns de ändå där och visade att det var möjligt. Jag har spenderat så många timmar med att gå igenom att videos och bilder som finns av de två, separat och tillsammans bara för att de har betytt så mycket för mig. Och att nu aldrig kunna få uppleva den lyckan och lättnaden av att få ett leende på läpparna känns för jävligt.
Vet inte ens vad jag ska säga, men I'm off. Rest in Peace Angel.
14 jul, 2013 13:32 |
Du får inte svara på den här tråden.














Mugglarportalen