UNPOPULAR OPINIONS
Forum > Off Topic > UNPOPULAR OPINIONS
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Frivolt
Elev |
Jag är köttätare
12 jun, 2016 14:52 |
|
Embroyo
Elev |
12 jun, 2016 15:05 |
|
skogsvarelser
Elev |
Skrivet av Embroyo: gillar inte the hunger games menar du böckerna eller filmerna eller både och? för alltså böckerna har en del bra i sig om en tänker efter lite (typ som vilka huvudstaden resp de olika distrikten representerar, även om det inte direkt är revolutionerande) men allt det kritiska tas nästan bort helt i filmerna (eller det blir inte lika tydligt/samma sak som i böckerna) så tycker de är sämst pga det es gibt Möglichkeiten für mich, gewiß, aber unter welchem Stein liegen sie? 12 jun, 2016 15:41 |
|
MadSwedishGamer
Elev |
Jag gillar i princip inga kända musiker/band. Om du säger namnet på en artist eller ett band kommer jag nästan säkerligen inte veta vem de är eller ogilla deras musik.
12 jun, 2016 15:54 |
|
Borttagen
|
Skrivet av MadSwedishGamer: Jag gillar i princip inga kända musiker/band. Om du säger namnet på en artist eller ett band kommer jag nästan säkerligen inte veta vem de är eller ogilla deras musik. the proclaimers? 14 jun, 2016 10:49 |
|
MadSwedishGamer
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av MadSwedishGamer: Jag gillar i princip inga kända musiker/band. Om du säger namnet på en artist eller ett band kommer jag nästan säkerligen inte veta vem de är eller ogilla deras musik. the proclaimers? Vilka?
14 jun, 2016 10:58 |
|
Borttagen
|
Skrivet av MadSwedishGamer: Skrivet av Borttagen: Skrivet av MadSwedishGamer: Jag gillar i princip inga kända musiker/band. Om du säger namnet på en artist eller ett band kommer jag nästan säkerligen inte veta vem de är eller ogilla deras musik. the proclaimers? Vilka? De gjorde 'I'm gonna be (500 miles)'! 14 jun, 2016 11:01 |
|
MadSwedishGamer
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av MadSwedishGamer: Skrivet av Borttagen: Skrivet av MadSwedishGamer: Jag gillar i princip inga kända musiker/band. Om du säger namnet på en artist eller ett band kommer jag nästan säkerligen inte veta vem de är eller ogilla deras musik. the proclaimers? Vilka? De gjorde 'I'm gonna be (500 miles)'! Ok.
14 jun, 2016 11:35 |
|
Borttagen
|
Skrivet av MadSwedishGamer: Skrivet av Borttagen: Skrivet av MadSwedishGamer: Skrivet av Borttagen: Skrivet av MadSwedishGamer: Jag gillar i princip inga kända musiker/band. Om du säger namnet på en artist eller ett band kommer jag nästan säkerligen inte veta vem de är eller ogilla deras musik. the proclaimers? Vilka? De gjorde 'I'm gonna be (500 miles)'! Ok. menar du att du inte visste om dem? 14 jun, 2016 11:55 |
|
MadSwedishGamer
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av MadSwedishGamer: Skrivet av Borttagen: Skrivet av MadSwedishGamer: Skrivet av Borttagen: Skrivet av MadSwedishGamer: Jag gillar i princip inga kända musiker/band. Om du säger namnet på en artist eller ett band kommer jag nästan säkerligen inte veta vem de är eller ogilla deras musik. the proclaimers? Vilka? De gjorde 'I'm gonna be (500 miles)'! Ok. menar du att du inte visste om dem? Japp.
14 jun, 2016 12:54 |
Du får inte svara på den här tråden.




Mugglarportalen