Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

[LÅST] One Direction

Forum > Off Topic > One Direction

1 2 3 ... 483 484 485 ... 1330 1331 1332
Användare Inlägg
Borttagen

Avatar


Alltså hörde ni om den där tjejen som flashade sig framför killarna i Södemalm, Stockholm? MITT FRAMFÖR ALLA MÄNNISKOR.

A little bit too much maybe?

19 maj, 2012 01:05

childhoodlight
Elev

Avatar

+1


Skrivet av Borttagen:
Alltså hörde ni om den där tjejen som flashade sig framför killarna i Södemalm, Stockholm? MITT FRAMFÖR ALLA MÄNNISKOR.

A little bit too much maybe?

Det var fler tjejer faktiskt! Jag tycker det är synd att människor går så långt för att få uppmärksamhet av killarna. Självrespekten brister alltså.

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2F25.media.tumblr.com%2F1bf78e6b3d2d7300daeeb5216ee65cb0%2Ftumblr_mg61lr0KgA1rcru73o1_500.gif

19 maj, 2012 01:08

Borttagen

Avatar


Skrivet av childhoodlight:
Skrivet av Borttagen:
Alltså hörde ni om den där tjejen som flashade sig framför killarna i Södemalm, Stockholm? MITT FRAMFÖR ALLA MÄNNISKOR.

A little bit too much maybe?

Det var fler tjejer faktiskt! Jag tycker det är synd att människor går så långt för att få uppmärksamhet av killarna. Självrespekten brister alltså.
Jag såg bara en ;o Riktigt respektlöst mot killarna

19 maj, 2012 01:09

childhoodlight
Elev

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Skrivet av childhoodlight:
Skrivet av Borttagen:
Alltså hörde ni om den där tjejen som flashade sig framför killarna i Södemalm, Stockholm? MITT FRAMFÖR ALLA MÄNNISKOR.

A little bit too much maybe?

Det var fler tjejer faktiskt! Jag tycker det är synd att människor går så långt för att få uppmärksamhet av killarna. Självrespekten brister alltså.
Jag såg bara en ;o Riktigt respektlöst mot killarna

Mina kompisar är bekanta med dem som gjorde det. Det hände vid olika tillfällen så du kanske såg när en av dem gjorde det själv? :> Ja, det är respektlöst, men om man ska kolla på Nialls tweet tyckte han att det var mer roligt...

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2F25.media.tumblr.com%2F1bf78e6b3d2d7300daeeb5216ee65cb0%2Ftumblr_mg61lr0KgA1rcru73o1_500.gif

19 maj, 2012 01:11

superman
Elev

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Skrivet av childhoodlight:
Skrivet av Borttagen:
Alltså hörde ni om den där tjejen som flashade sig framför killarna i Södemalm, Stockholm? MITT FRAMFÖR ALLA MÄNNISKOR.

A little bit too much maybe?

Det var fler tjejer faktiskt! Jag tycker det är synd att människor går så långt för att få uppmärksamhet av killarna. Självrespekten brister alltså.
Jag såg bara en ;o Riktigt respektlöst mot killarna
Det var många! Hörde att någon tryckte upp brösten mot fönstret när Liam var på 7eleven, men lite tvek på sanningshalten.
Två tjejer satt och pratade när jag var på väg hem i måndags, jag citerar:
"Hoppas dom såg att det stod YOLO på våra tuttar .. så dom inte bara trodde vi flashade vanligt liksom"

Haha, no offence mot alla som gör det, men ja - det börjar bli lite väl x)

19 maj, 2012 01:12

childhoodlight
Elev

Avatar


Skrivet av superman:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av childhoodlight:
Skrivet av Borttagen:
Alltså hörde ni om den där tjejen som flashade sig framför killarna i Södemalm, Stockholm? MITT FRAMFÖR ALLA MÄNNISKOR.

A little bit too much maybe?

Det var fler tjejer faktiskt! Jag tycker det är synd att människor går så långt för att få uppmärksamhet av killarna. Självrespekten brister alltså.
Jag såg bara en ;o Riktigt respektlöst mot killarna
Det var många! Hörde att någon tryckte upp brösten mot fönstret när Liam var på 7eleven, men lite tvek på sanningshalten.
Två tjejer satt och pratade när jag var på väg hem i måndags, jag citerar:
"Hoppas dom såg att det stod YOLO på våra tuttar .. så dom inte bara trodde vi flashade vanligt liksom"

Haha, no offence mot alla som gör det, men ja - det börjar bli lite väl x)

Men egentligen, det är helt sjukt? Jag förstår liksom inte hur man kan ha en sådan liten självrespekt? Hellre få uppmärksamhet av killarna på något annat sätt, för att vara ärlig.

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2F25.media.tumblr.com%2F1bf78e6b3d2d7300daeeb5216ee65cb0%2Ftumblr_mg61lr0KgA1rcru73o1_500.gif

19 maj, 2012 01:13

superman
Elev

Avatar


Skrivet av childhoodlight:
Skrivet av superman:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av childhoodlight:
Skrivet av Borttagen:
Alltså hörde ni om den där tjejen som flashade sig framför killarna i Södemalm, Stockholm? MITT FRAMFÖR ALLA MÄNNISKOR.

A little bit too much maybe?

Det var fler tjejer faktiskt! Jag tycker det är synd att människor går så långt för att få uppmärksamhet av killarna. Självrespekten brister alltså.
Jag såg bara en ;o Riktigt respektlöst mot killarna
Det var många! Hörde att någon tryckte upp brösten mot fönstret när Liam var på 7eleven, men lite tvek på sanningshalten.
Två tjejer satt och pratade när jag var på väg hem i måndags, jag citerar:
"Hoppas dom såg att det stod YOLO på våra tuttar .. så dom inte bara trodde vi flashade vanligt liksom"

Haha, no offence mot alla som gör det, men ja - det börjar bli lite väl x)

Men egentligen, det är helt sjukt? Jag förstår liksom inte hur man kan ha en sådan liten självrespekt? Hellre få uppmärksamhet av killarna på något annat sätt, för att vara ärlig.
Jamen precis, jag skulle inte vilja vara två bröst i deras minne. För dom kollar ju liksom inte på ansiktet i så fall

19 maj, 2012 01:15

Borttagen

Avatar


Jag visste inte att det var så många. Jag såg det bara vid ett tillfälle. Jag skulle aldrig gå så lågt. Förstår inte ens varför man gör det.

19 maj, 2012 01:17

Maharajah
Elev

Avatar


Håller med er båda här ovan!

Känns väldigt onödigt att fånga respekten via sina bröst, respekten vill man ha i ögonen och samtalen hellre, eller va?

Förövrigt gällande det vi diskuterade innan Jasmin. När killar diskuterade det nya albumet i en intervju så sa dem att "låtarna kommer att bli åldras med oss, så det blir lite seriösare låtar med tiden dvs" eller ja. Något i den stilen sa dem iaf!

Har hört att Ed ska skriva mer låtar till dem, och jag tycker att Ed är en fantastik låtskrivare som definitivt kommer att ge dem bra låtar. Han skriver inget dåligt. Däremot hoppas jag som sagt att killarna får chans att skriva mycket själva!

19 maj, 2012 01:17

childhoodlight
Elev

Avatar


Maharajah Gud så bra! För jag tror dessvärre inte att jag kommer följa med killarna så länge om de fortsätter i samma spår, haha.


https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2F25.media.tumblr.com%2F1bf78e6b3d2d7300daeeb5216ee65cb0%2Ftumblr_mg61lr0KgA1rcru73o1_500.gif

19 maj, 2012 01:29

1 2 3 ... 483 484 485 ... 1330 1331 1332

Forum > Off Topic > One Direction

Du får inte svara på den här tråden.