@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Li
Biträdande rektor |
Jag vill skriva fanfiction...
without something there is no nothing 20 maj, 2012 21:19 |
|
Dini99
Elev |
"What do you mean? Do you wish me a good morning, or mean that it is a good morning whether I want it or not; or that you feel good on this morning; or that it is a morning to be good on?" 20 maj, 2012 21:21 |
|
expelliarmus
Elev |
Skrivet av Li: Jag vill skriva fanfiction... Do it! Skriv någonting snuskigt :$ Du brukar vara duktig på sådant (ahah, det där lät fel, du är duktig på mycket!).
20 maj, 2012 21:23 |
|
Borttagen
|
I got promoted on tumblr, PLUS a solo promo. Yaay. *Happy girl*
Edit: Vet inte varför jag skrev det på engelska, haha. 20 maj, 2012 21:30
Detta inlägg ändrades senast 2012-05-20 kl. 21:33
|
|
Li
Biträdande rektor |
Skrivet av expelliarmus: Skrivet av Li: Jag vill skriva fanfiction... Do it! Skriv någonting snuskigt :$ Du brukar vara duktig på sådant (ahah, det där lät fel, du är duktig på mycket!). hahahah ♥ without something there is no nothing 20 maj, 2012 21:30 |
|
Borttagen
|
Skajpar med Ginny00 och äter Ketchupchips!
20 maj, 2012 21:37 |
|
Solkatten
Elev |
Internet är rätt segt ...
"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 20 maj, 2012 21:38 |
|
Borttagen
|
vill se klart på senaste säsongen av grey's anatomy men vet inte vart man hittar serien förutom piratebay. Ha </3
20 maj, 2012 21:40 |
|
expelliarmus
Elev |
Skrivet av Borttagen: vill se klart på senaste säsongen av grey's anatomy men vet inte vart man hittar serien förutom piratebay. Ha </3 Hela säsong 8, streamat - varsågod! ^^ http://www.1channel.ch/tv-5158-Greys-Anatomy/season-8
20 maj, 2012 21:41 |
|
AlvaRawenclaw
Elev |
speech! 20 maj, 2012 21:42 |
Du får inte svara på den här tråden.



Mugglarportalen