@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Celebikai
Elev |
20 maj, 2012 20:38 |
|
Borttagen
|
...
Ellar alltså, jag har inget emot finland, jag är halvfinsk så att ja. Men jag vill inte till stället vi ska till. Vi ska åka till ett gammalt hus som någon på min styvpappas sida äger och vi ska bo där. Men saken är den att vi inte kommer vara ensamma där, utan det kommer såklart massor av släktingar dit som ska bo där(det är som en sommarstuga typ) också. Eller massor och massor, några stycken är det väl. Men ändå. Jag är sämst på att prata ordentlig finska, jag pratar en väldigt slarvig finska och blandar både in svenska och påhittade ord, så de kommer inte fatta ett skit av vad jag säger. Och jag tror inte att de kommer ignorera mig så att jag slipper prata min hemska finska med dem, utan de kommer bombardera mig med frågor och småprata med mig hela tiden, eftersom att det var jättemånga år sedan vi var där och hälsade på senast. Jag var typ en liten barnunge när vi var där sist. Åh herregud. Sen så blir det inte bättre av att huset ligger mitt ute i ingenstans(skogen) där det finns tusentals myggor och där det inte finns någon internetkoppling heller. Jag hatar skogen, insekter, myggor, spindlar/spindelnät, utedass och allt annat som har med skogen eller det stället att göra. Jag får seriöst panik när jag är i skogen. Detta kommer vara den västa midsommaren i hela mitt liv. Även fast jag inte firar midsommar.. Jag kommer typ dö av alla myggbett som jag kommer få. Seriöst, den skogen är FULL med myggor. Nu började jag tänka på hur det är på insidan av huset också. Åh. Jag kommer inte kunna sova där. Alltså herregud. Nej. </3 20 maj, 2012 20:42 |
|
Borttagen
|
20 maj, 2012 20:48 |
|
Borttagen
|
Jag väntar på att Ginny00 ska ringa mig på skajp :3 (Jag är allmänt ful idag och har inte målat mig. bara så du vet XD)
20 maj, 2012 20:51 |
|
Solkatten
Elev |
Skrivet av Borttagen: Solkatten: Kommer du ihåg den där gången när jag frågade vart man kunde se på Glee på internet? Kan du länka det igen? http://watchseries.eu/serie/glee "If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 20 maj, 2012 21:00 |
|
LauraTree
Elev |
20 maj, 2012 21:10 |
|
pardus
Elev |
Skrivet av LauraTree: Ja, orientering och friidrott Jag har gått på simning! Coolt! innan tyckte jag att orientering var en värdelös sport, men nu har jag börjat njuta av att vara ute i skogen med kartan och alla skogs-ljud We fight, we score, we are the House of Gryffindor. 20 maj, 2012 21:14 |
|
Ida S
Lärare |
Skrivet av expelliarmus: ALLTSÅ ALLVARLIGT JAG ORKAR INTE du har fått mig att gilla dramione :c my life is over SUCCESS ![]() "we live together, and harry does all the cooking." 20 maj, 2012 21:16 |
|
Borttagen
|
hela jag snurrar
anledningen? jag kom precis hem från gröna lund (eller kanske inte just precis men ändå) 20 maj, 2012 21:17 |
|
expelliarmus
Elev |
20 maj, 2012 21:18 |
Du får inte svara på den här tråden.













Mugglarportalen