@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Nevilleloo
Elev |
Tanketjuv! Spoiler:
Tryck här för att visa! 20 maj, 2012 20:14 |
|
Borttagen
|
Skrivet av AlvaRawenclaw: Skrivet av Borttagen: Skrivet av AlvaRawenclaw: Skrivet av Borttagen: VAD GÖRU?! REDIGERAR IHOP EN VLOGG OCH SKYPAR OCH ÄR PÅ MUGGLIS XD SJÄLV? STÄDAR ^^ KUL? XD KAN JAG INTE PÅSTÅ XD 20 maj, 2012 20:16 |
|
AlvaRawenclaw
Elev |
erica potter
OKEJ XD TRÅKIGT DÅ XD speech! 20 maj, 2012 20:18 |
|
smartbabe
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av smartbabe: Skrivet av Borttagen: Skrivet av smartbabe: Skrivet av Borttagen: Skrivet av smartbabe: Skrivet av Borttagen: Bråkat med killen o ett par vänner o e osams med allihopa. Inte sovit på hela natten. Fattar inte riktigt vad som hände. Hm... vet hur det känns. Snacka med dem om det, varför ni blev osams ? För att jag inte ville se film kl 03,00 imorse fast jag lovade tidigare på kvällen att vi skulle se.. Trodde inte att det skulle bli så sent bara. Såg inte min felstavning eller något, ^^ Men det är väl ingen anledning att bråka ? Jag tycker inte det men tydligen..så har jag väldigt fel. Men kolla, det verkar som att de vill bråka om något så litet, vilket är väldigt omoget. Snacka med dem om varför det blev som det blev ? jag vet typ varför så.. Men det har löst sig nu iaf. Skönt skönt att höra ! ![]()
20 maj, 2012 20:24 |
|
AlvaRawenclaw
Elev |
20 maj, 2012 20:26 |
|
mine
Elev |
20 maj, 2012 20:29 |
|
expelliarmus
Elev |
OKEJ PEOPLE, GÅ MED I MIN KREATIVA TÄVLING!
http://www.mugglarportalen.se/#forum.php?topic=18784 Vågar ni anta utmaningen?
20 maj, 2012 20:31 |
|
Borttagen
|
jag var på gröna lund idag, det var skitkul♥
jag åkte fritt fall tilt två gånger, jag dog......... x) 20 maj, 2012 20:32 |
|
AlvaRawenclaw
Elev |
Skrivet av expelliarmus: OKEJ PEOPLE, GÅ MED I MIN KREATIVA TÄVLING! http://www.mugglarportalen.se/#forum.php?topic=18784 Vågar ni anta utmaningen? JAG VÅGAR ANTA DEN speech! 20 maj, 2012 20:32 |
|
Borttagen
|
Skrivet av expelliarmus: OKEJ PEOPLE, GÅ MED I MIN KREATIVA TÄVLING! http://www.mugglarportalen.se/#forum.php?topic=18784 Vågar ni anta utmaningen? Gud, vad roligt! I'm soooo on! 20 maj, 2012 20:38 |
Du får inte svara på den här tråden.







Mugglarportalen