@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Twix
Elev |
♥ 20 maj, 2012 19:55 |
|
smartbabe
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av smartbabe: Skrivet av Borttagen: Skrivet av smartbabe: Skrivet av Borttagen: Bråkat med killen o ett par vänner o e osams med allihopa. Inte sovit på hela natten. Fattar inte riktigt vad som hände. Hm... vet hur det känns. Snacka med dem om det, varför ni blev osams ? För att jag inte ville se film kl 03,00 imorse fast jag lovade tidigare på kvällen att vi skulle se.. Trodde inte att det skulle bli så sent bara. Såg inte min felstavning eller något, ^^ Men det är väl ingen anledning att bråka ? Jag tycker inte det men tydligen..så har jag väldigt fel. Men kolla, det verkar som att de vill bråka om något så litet, vilket är väldigt omoget. Snacka med dem om varför det blev som det blev ? ![]()
20 maj, 2012 19:55 |
|
expelliarmus
Elev |
Luktar fisk i hela köket :ccccccc
Molly (ettårig lillasyster) har kletat in hela köksbordet i fisk och all lukt går inte bort </3
20 maj, 2012 20:00 |
|
Borttagen
|
Skrivet av smartbabe: Skrivet av Borttagen: Skrivet av smartbabe: Skrivet av Borttagen: Skrivet av smartbabe: Skrivet av Borttagen: Bråkat med killen o ett par vänner o e osams med allihopa. Inte sovit på hela natten. Fattar inte riktigt vad som hände. Hm... vet hur det känns. Snacka med dem om det, varför ni blev osams ? För att jag inte ville se film kl 03,00 imorse fast jag lovade tidigare på kvällen att vi skulle se.. Trodde inte att det skulle bli så sent bara. Såg inte min felstavning eller något, ^^ Men det är väl ingen anledning att bråka ? Jag tycker inte det men tydligen..så har jag väldigt fel. Men kolla, det verkar som att de vill bråka om något så litet, vilket är väldigt omoget. Snacka med dem om varför det blev som det blev ? jag vet typ varför så.. Men det har löst sig nu iaf. Skönt 20 maj, 2012 20:01 |
|
Borttagen
|
Skrivet av expelliarmus: Luktar fisk i hela köket :ccccccc Molly (ettårig lillasyster) har kletat in hela köksbordet i fisk och all lukt går inte bort </3 Mysigt *_* 20 maj, 2012 20:02 |
|
si_tonks
Elev |
20 maj, 2012 20:03 |
|
Solkatten
Elev |
Sitter utomhus och är inne på mobilen.
"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 20 maj, 2012 20:04 |
|
Celebikai
Elev |
20 maj, 2012 20:04 |
|
expelliarmus
Elev |
20 maj, 2012 20:06
Detta inlägg ändrades senast 2012-05-20 kl. 20:06
|
|
scarhead
Lärare |
En gång hade jag apelsiner med mig till skolan, men burken jag hade det i glömde jag i skolan en vecka.
Jag kommer aldrig mer kunna äta apelsiner i skolan. 20 maj, 2012 20:06 |
Du får inte svara på den här tråden.









Mugglarportalen