@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
pardus
Elev |
kom precis hem från träningen!
We fight, we score, we are the House of Gryffindor. 20 maj, 2012 19:29 |
|
Borttagen
|
wohoo. Bråken sen tidigare har löst sig. Nu e frågan.. När fasiken ska jag gå o lägga mig? Är inne på 36 timmar vaken o är inte trött. Whut?
20 maj, 2012 19:34 |
|
LauraTree
Elev |
20 maj, 2012 19:34 |
|
scarhead
Lärare |
Vad varmt det är o.o
Jag försökte ha på mig en morgonrock (på kvällen - logik) men usch, jag dog lite. 20 maj, 2012 19:40 |
|
EmahS
Elev |
Skrivet av expelliarmus: Nu börjar det bli lite drag här på mugglarportalen! Har varit ganska dött hela dagen ;( Folk *jag* har väl legat ute och njutit av solen hela dagen antar och hoppas jag
20 maj, 2012 19:42 |
|
Borttagen
|
Inser att nästan alla mina vänner på mugglarportalen är slytherin/ravenclaw;are
20 maj, 2012 19:44 |
|
Borttagen
|
Nu ska jag kolla på film
20 maj, 2012 19:44 |
|
parkinson123
Elev |
20 maj, 2012 19:48 |
|
GinnyOlivia
Elev |
ugh jag älskade Loki redan när jag såg The Avengers och sen öppnade jag tumblr and it's doing nothing to cure my huge crush on him sddfjksbgjjkhwn
![]()
20 maj, 2012 19:53 |
|
Borttagen
|
HEJSAN, NU SKA JAG KOLLA PÅ FILM. HEJDÅ.
20 maj, 2012 19:55 |
Du får inte svara på den här tråden.







Mugglarportalen