Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

Tjejsnack(så håll tassarna borta killar!)

Forum > Off Topic > Tjejsnack(så håll tassarna borta killar!)

1 2 3 ... 482 483 484 ... 700 701 702
Användare Inlägg
themarauder
Lärare

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Skrivet av themarauder:
Skrivet av Borttagen:
Jag blir arg på min mens... Jag vill ha den tillbaka.
Skulle ha fått den för typ 9 dagar sedan men jag har inte fått den än. :o

Usch, det låter inte jättebra! Varför tror du att den har uteslutits, typ?


Mina matvanor, typ. Äter inte så jättebra, alltid, men får i mig allt jag ska. :o
Sen har jag varit stressad över skoluppgifter, men det har lugnat sig nu.
...
Kom på såhär nu, att jag haft ont i båda njurarna typ varannan/ var tredje dag. Kanske har med det att göra ? :o
Borde kanske ringa läkare, isåfall? Eftersom jag fick ont i dag också.. :c


Att ringa upp till sjukvårdsupplysningen etc kan aldrig skada! Så jag tycker det är värt ett försök.

Själv har jag jättedåliga matvanor och stressar konstant. Kanske det har ett samband med min egen! ..

=) - just like themarauder

18 mar, 2012 00:52

linnvendela
Elev

Avatar


Skrivet av Dini99:
Skrivet av linnvendela:
Fuck this shit.
Det är fail att jag har en flickvän, men ändå smälter jag inombords jag tänker på en annan... Men flickvännen är ändå lite snyggare, lite snällare, lite bättre ♥

Men vem äre nu då? ♥

Dude, glöm det. Det får du faktiskt inte veta.

Jaha.

18 mar, 2012 11:50

Dini99
Elev

Avatar


Skrivet av linnvendela:
Skrivet av Dini99:
Skrivet av linnvendela:
Fuck this shit.
Det är fail att jag har en flickvän, men ändå smälter jag inombords jag tänker på en annan... Men flickvännen är ändå lite snyggare, lite snällare, lite bättre ♥

Men vem äre nu då? ♥

Dude, glöm det. Det får du faktiskt inte veta.

Som vanligt... -.-'

"What do you mean? Do you wish me a good morning, or mean that it is a good morning whether I want it or not; or that you feel good on this morning; or that it is a morning to be good on?"

18 mar, 2012 12:33

hyperion
Elev

Avatar


Jag måste erkänna att jag är förvirrad. Vissa säger att han stöter på mig och jag fattar ingenting alls. Jag uppfattade det bara som att vi höll på att löjla oss när vi höll hand osv, men jag kanske bara är totalt ouppmärksam...
Och han gjorde liksom slut med sitt ex för mindre än två veckor sen. Och jag kan inte påstå att jag är intresserad heller för den delen. Tänk om folket har rätt och han faktiskt stöter på mig och han tror att jag faktiskt är intresserad av honom... Wöh. This is why I stay out of love.

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2F31.media.tumblr.com%2Fc8f2f6d0ea7c96dfdc2ef6033dd1f035%2Ftumblr_mv2bmmL5rO1som5q2o1_500.gifhttps://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2F24.media.tumblr.com%2F841bdc53f51c1098f2b3eaef2582b22e%2Ftumblr_mv2bmmL5rO1som5q2o2_500.gif

18 mar, 2012 14:53

Borttagen

Avatar


Väntar på att mensen ska komma vilken dag som helst...

Den kommer alltid på pappas vecka(alltså jag bor vecka-vecka hos mamma och pappa) ._.

Why..?! It's so... Aarghh...

18 mar, 2012 14:55

Borttagen

Avatar


Min mens är tillbaka :3
Får nöja mig med bindor idag, imorrn går jag och köper tamponger på lunchrasten..

18 mar, 2012 15:34

hyperion
Elev

Avatar


Har seriöst ångest över det här. Dkalqlkejfjrufiggo.

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2F31.media.tumblr.com%2Fc8f2f6d0ea7c96dfdc2ef6033dd1f035%2Ftumblr_mv2bmmL5rO1som5q2o1_500.gifhttps://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2F24.media.tumblr.com%2F841bdc53f51c1098f2b3eaef2582b22e%2Ftumblr_mv2bmmL5rO1som5q2o2_500.gif

18 mar, 2012 17:59

Borttagen

Avatar


borde inte velat ha tillbaka min mens...
mår verkligen jätteilla, ont i vänstra sidan av magen, och har lite feber.
det är nästan som att jag vill spy för att få bort illamåendet. har inte haft så ont som jag har :<

18 mar, 2012 20:14

Borttagen

Avatar


20 mar, 2012 09:00

Dini99
Elev

Avatar



Så jävla vidrigt xC
Mår seriöst illa...

"What do you mean? Do you wish me a good morning, or mean that it is a good morning whether I want it or not; or that you feel good on this morning; or that it is a morning to be good on?"

20 mar, 2012 12:45

1 2 3 ... 482 483 484 ... 700 701 702

Forum > Off Topic > Tjejsnack(så håll tassarna borta killar!)

Du får inte svara på den här tråden.