Vad har ni i ert "ctrl + v" just nu?
Forum > Quidditchplanen > Vad har ni i ert "ctrl + v" just nu?
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Savi
Elev |
1 jul, 2012 14:17 |
|
Ginny00
Elev |
1 jul, 2012 14:29 |
|
Tonks_xD
Elev |
Ona jest dziwna xD
Det betyder "Hon är konstig xD" på polska, enligt google översätt "jag är från sverige, hihi ni är dumma i huvudet" För att min kompis ville det ![]()
1 jul, 2012 15:40 |
|
Borttagen
|
Dobby har ingen herre, är Dobby en gratis tomte!
Haha, ♥ google översätt... 1 jul, 2012 18:18 |
|
AlvaRawenclaw
Elev |
♥
speech! 4 jul, 2012 01:38 |
|
whirlwinds
Elev |
4 jul, 2012 01:39 |
|
adwantic
Elev |
Draco Dormiens Nunquam Titillandus 4 jul, 2012 01:42 |
|
AlvaRawenclaw
Elev |
jag kmr vara i sthlm fredagen den 6e juli, söndagen den 15e (bara på kvällen) och hela dagen måndagen den 16e :3
speech! 4 jul, 2012 02:06 |
|
Knizzlare
Elev |
Skrivet av Savi: föds utan knäskålar. De är först utvecklade vid sex års ålder. off topic: det är väl inte om människor? o.O ![]()
4 jul, 2012 02:09 |
|
whirlwinds
Elev |
4 jul, 2012 02:10 |
Forum > Quidditchplanen > Vad har ni i ert "ctrl + v" just nu?
Du får inte svara på den här tråden.










Mugglarportalen