@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Okej, nu ska jag göra något. chao.
20 maj, 2012 15:37 |
|
LoonyMe
Elev |
Skrivet av Borttagen: Om 53 dagar, 21 timmar och 25 minuter så är jag i England. ♥ Jag är där om 75 dagar, 18 timmar och 48 minuter WIIIHHHII
20 maj, 2012 15:44 |
|
EmahS
Elev |
20 maj, 2012 15:48 |
|
scarhead
Lärare |
20 maj, 2012 15:48 |
|
Moy.GinnyWeasley
Elev |
Jag håller på att städa, rensa och flytta på saker i mitt rum. Det är trååkigt.
Men det är bra för nu får jag en bättre HP hörna :-)
20 maj, 2012 15:50 |
|
Borttagen
|
Skrivet av LoonyMe: Skrivet av Borttagen: Om 53 dagar, 21 timmar och 25 minuter så är jag i England. ♥ Jag är där om 75 dagar, 18 timmar och 48 minuter WIIIHHHII Ska du dit på en vanlig semester eller ska du göra något speciellt där? 20 maj, 2012 15:53 |
|
scarhead
Lärare |
brittanywillgraduate, min favoritblogg ever typ, postade sina tumblr crush nu
JAG ÄR 3% AJMKEKDNEJKRNDKRNRJFNGJKYN can someone die with me 20 maj, 2012 15:53 |
|
LoonyMe
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av LoonyMe: Skrivet av Borttagen: Om 53 dagar, 21 timmar och 25 minuter så är jag i England. ♥ Jag är där om 75 dagar, 18 timmar och 48 minuter WIIIHHHII Ska du dit på en vanlig semester eller ska du göra något speciellt där? Vi ska vara i London några dagar under OS, sedan ska vi åka till The making of Harry Potter och sen ska vi nog bila lite. Vi ska nog åka till Liverpool Du då?
20 maj, 2012 15:55 |
|
Borttagen
|
Skrivet av LoonyMe: Skrivet av Borttagen: Skrivet av LoonyMe: Skrivet av Borttagen: Om 53 dagar, 21 timmar och 25 minuter så är jag i England. ♥ Jag är där om 75 dagar, 18 timmar och 48 minuter WIIIHHHII Ska du dit på en vanlig semester eller ska du göra något speciellt där? Vi ska vara i London några dagar under OS, sedan ska vi åka till The making of Harry Potter och sen ska vi nog bila lite. Vi ska nog åka till Liverpool Du då? Åh, vad kul det låter! Jag ska på en språkresa till Oxford(värdfamiljen bor dock i Abingdon) i tre veckor. 20 maj, 2012 15:58 |
|
LoonyMe
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av LoonyMe: Skrivet av Borttagen: Skrivet av LoonyMe: Skrivet av Borttagen: Om 53 dagar, 21 timmar och 25 minuter så är jag i England. ♥ Jag är där om 75 dagar, 18 timmar och 48 minuter WIIIHHHII Ska du dit på en vanlig semester eller ska du göra något speciellt där? Vi ska vara i London några dagar under OS, sedan ska vi åka till The making of Harry Potter och sen ska vi nog bila lite. Vi ska nog åka till Liverpool Du då? Åh, vad kul det låter! Jag ska på en språkresa till Oxford(värdfamiljen bor dock i Abingdon) i tre veckor. Omg, det låter ju superspännande!!
20 maj, 2012 16:05 |
Du får inte svara på den här tråden.





Mugglarportalen