@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Skrivet av smartbabe: Skrivet av Borttagen: Skrivet av smartbabe: Skrivet av Borttagen: Bråkat med killen o ett par vänner o e osams med allihopa. Inte sovit på hela natten. Fattar inte riktigt vad som hände. Hm... vet hur det känns. Snacka med dem om det, varför ni blev osams ? För att jag inte ville se film kl 03,00 imorse fast jag lovade tidigare på kvällen att vi skulle se.. Trodde inte att det skulle bli så sent bara. Såg inte min felstavning eller något, ^^ Men det är väl ingen anledning att bråka ? Jag tycker inte det men tydligen..så har jag väldigt fel. 20 maj, 2012 12:26 |
|
LoonyMe
Elev |
20 maj, 2012 12:26 |
|
Borttagen
|
LoonyMe attans då
Doktorn Avifors föreslår varm choklad - kakao öppnar upp i halsen så det blir lättare att andras. Sen minttuggummin funkar också galant - mint lenar :] 20 maj, 2012 12:30 |
|
joel9324
Elev |
20 maj, 2012 12:32 |
|
LoonyMe
Elev |
Skrivet av Borttagen: LoonyMe attans då Doktorn Avifors föreslår varm choklad - kakao öppnar upp i halsen så det blir lättare att andras. Sen minttuggummin funkar också galant - mint lenar :] Tack, det ska fixas direkt. xD Det finns faktiskt några bra saker med att vara sjuk: man kan kolla på massor med filmer och MAN KAN ÄTA GLASS :'D
20 maj, 2012 12:33 |
|
scarhead
Lärare |
Min bästis skulle skriva ''ni är ju båda singlar''.
Hon skrev ''ni är båda sniglar''. Gissa om jag började fnissa. xd 20 maj, 2012 12:34 |
|
LoonyMe
Elev |
20 maj, 2012 13:47 |
|
Borttagen
|
Asså.. jag är så trött att jag tror att jag går och lägger mig igen... eller något -.-
20 maj, 2012 14:06 |
|
LilyLunaPotter
Elev |
20 maj, 2012 14:21 |
|
Borttagen
|
Mina ögon är så trötta att det inte är sant.
20 maj, 2012 14:46 |
Du får inte svara på den här tråden.





Mugglarportalen