@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
20 maj, 2012 12:19
Detta inlägg ändrades senast 2012-05-20 kl. 12:20
|
|
scarhead
Lärare |
Skrivet av si_tonks: jag medJag har lärt mig att göra gif's som den här: ![]() Och nu är jag typ den stoltaste personen evah! Woop woop. woopwoop fast dom blir fula♥ 20 maj, 2012 12:20 |
|
smartbabe
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av smartbabe: Skrivet av Borttagen: Bråkat med killen o ett par vänner o e osams med allihopa. Inte sovit på hela natten. Fattar inte riktigt vad som hände. Hm... vet hur det känns. Snacka med dem om det, varför ni blev osams ? För att jag inte ville se film kl 03,00 imorse fast jag lovade tidigare på kvällen att vi skulle se.. Trodde inte att det skulle bli så sent bara. Såg inte min felstavning eller något, ^^ Men det är väl ingen anledning att bråka ? ![]()
20 maj, 2012 12:20 |
|
Borttagen
|
ska tll umeå idag klockan 2. var på 40 års fest, fasten jag knapppt kunnde andas av (som jag kallar det) "förkyldings asma.
20 maj, 2012 12:20 |
|
Celebikai
Elev |
20 maj, 2012 12:20 |
|
si_tonks
Elev |
20 maj, 2012 12:22 |
|
Borttagen
|
ska gå och äta vattenmelon.
20 maj, 2012 12:22 |
|
scarhead
Lärare |
När någon får ett jämnt tal på t.ex. forumbetyget
vill jag alltid gilla det men då förstör jag det så jag lämnar det som det är. xd 20 maj, 2012 12:23 |
|
Solkatten
Elev |
Jättefint väder idag. ^^ Grillning ikväll också.
OMG. Det är typ bara tre veckor kvar av skolan !! "If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 20 maj, 2012 12:23 |
|
scarhead
Lärare |
20 maj, 2012 12:24 |
Du får inte svara på den här tråden.








Mugglarportalen