@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Skitliv
20 maj, 2012 09:32 |
|
smartbabe
Elev |
20 maj, 2012 09:34 |
|
Borttagen
|
Bråkat med killen o ett par vänner o e osams med allihopa. Inte sovit på hela natten. Fattar inte riktigt vad som hände. 20 maj, 2012 09:58 |
|
Sovsvampen
Elev |
20 maj, 2012 10:01 |
|
Cara Riddle
Elev |
20 maj, 2012 10:02 |
|
smartbabe
Elev |
Skrivet av Borttagen: Bråkat med killen o ett par vänner o e osams med allihopa. Inte sovit på hela natten. Fattar inte riktigt vad som hände. Hm... vet hur det känns. Snacka med dem om det, varför ni blev osams ? ![]()
20 maj, 2012 10:18 |
|
Cara Riddle
Elev |
20 maj, 2012 10:20 |
|
Borttagen
|
Har tittat på gamla foton. Jag hatar det. Jag var så liten och obekymrad och visste inte än att livet skulle bli skitjobbigt.
20 maj, 2012 10:21 |
|
smartbabe
Elev |
20 maj, 2012 10:53 |
|
Cara Riddle
Elev |
20 maj, 2012 10:53 |
Du får inte svara på den här tråden.








Mugglarportalen