Tjejsnack(så håll tassarna borta killar!)
Forum > Off Topic > Tjejsnack(så håll tassarna borta killar!)
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Jag har kommit på att jag verkligen vill lära mig något i skolan. Jag vill inte att skolan är en sak jag bara tar mig i genom, att jag tycker allt är tråkigt. Att så länge jag får minst ett E i alla ämnen så är det lugnt.
Jag måste börja lyssna & anteckna & plugga till proven mera. 17 mar, 2012 20:38 |
|
linnvendela
Elev |
Fuck this shit.
Det är fail att jag har en flickvän, men ändå smälter jag inombords jag tänker på en annan... Men flickvännen är ändå lite snyggare, lite snällare, lite bättre ♥ Jaha. 17 mar, 2012 21:21 |
|
månbarnet
Elev |
Twix Fy vad jobbigt! Har själv haft en vän med ätstörningar, som tur är tog hon sig ur det efter några år! Men jag tror ärligt talat att det är alla bilder man ser i tidnigar, i reklamen och på tv som gör att många tror att de måste vara så smala för att vara snygga. Så synd att de inte inser att man inte måste vara smal (speciellt inte mager) för att vara snygg!
17 mar, 2012 22:35 |
|
Dini99
Elev |
Skrivet av linnvendela: Fuck this shit. Det är fail att jag har en flickvän, men ändå smälter jag inombords jag tänker på en annan... Men flickvännen är ändå lite snyggare, lite snällare, lite bättre ♥ Men vem äre nu då? ♥ "What do you mean? Do you wish me a good morning, or mean that it is a good morning whether I want it or not; or that you feel good on this morning; or that it is a morning to be good on?" 17 mar, 2012 22:49 |
|
Borttagen
|
Är så arg på killarna i min klass. En av dom kom och började jävlas med min kompis och jag satt bredvid henne och spelade temple run. Han säger något till henne och sparkade hennes fot/sko så hårt så han lyckades även att sparka mig
JÄVLA IDIOT. Jag kastade en våt servett på han efter det. 17 mar, 2012 23:16 |
|
Twix
Elev |
Skrivet av månbarnet: Twix Fy vad jobbigt! Har själv haft en vän med ätstörningar, som tur är tog hon sig ur det efter några år! Men jag tror ärligt talat att det är alla bilder man ser i tidnigar, i reklamen och på tv som gör att många tror att de måste vara så smala för att vara snygga. Så synd att de inte inser att man inte måste vara smal (speciellt inte mager) för att vara snygg! Hennes ätstörningar är inte så allvarliga och jag tror hon kommer ur det snart och så, vilket är tur, men jag blir ändå så ledsen att man ska behöva höra att folk som är underviktiga väger "rätt" och som man "ska", och att när folk säger något sånt inte ens förstår hur det kan påverka andra. Ja, det är väl så det är. Det är hemskt hur man tydligen ska vara så smal numera. Hemskt att man knappt kan gå någonstans utan att bli påmind av reklam, tidningsomslag och TV hur din kropp "ska" se ut, och i unga åldrar så kan man påverkas enormt av det också, tro på det, och det kan bara leda till dåliga saker. Jag önskar man bara kunde lägga ned tjafset och se till att alla accepterar sina kroppar så som dom är. Är lite trött i huvudet så det här inlägget blev väl lite konstigt, men, men... 17 mar, 2012 23:42 |
|
themarauder
Lärare |
18 mar, 2012 00:19 |
|
Borttagen
|
Jag blir arg på min mens... Jag vill ha den tillbaka.
Skulle ha fått den för typ 9 dagar sedan men jag har inte fått den än. :o 18 mar, 2012 00:44 |
|
themarauder
Lärare |
Skrivet av Borttagen: Jag blir arg på min mens... Jag vill ha den tillbaka. Skulle ha fått den för typ 9 dagar sedan men jag har inte fått den än. :o Usch, det låter inte jättebra! Varför tror du att den har uteslutits, typ? =) - just like themarauder 18 mar, 2012 00:46 |
|
Borttagen
|
Skrivet av themarauder: Skrivet av Borttagen: Jag blir arg på min mens... Jag vill ha den tillbaka. Skulle ha fått den för typ 9 dagar sedan men jag har inte fått den än. :o Usch, det låter inte jättebra! Varför tror du att den har uteslutits, typ? Mina matvanor, typ. Äter inte så jättebra, alltid, men får i mig allt jag ska. :o Sen har jag varit stressad över skoluppgifter, men det har lugnat sig nu. ... Kom på såhär nu, att jag haft ont i båda njurarna typ varannan/ var tredje dag. Kanske har med det att göra ? :o Borde kanske ringa läkare, isåfall? Eftersom jag fick ont i dag också.. :c 18 mar, 2012 00:49 |
Du får inte svara på den här tråden.

Mugglarportalen